בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים

בשנים האחרונות עולם השיווק הולך ומתפתח באופן אינטנסיבי, ולכן נעשית חשיבה קדחתנית ומתמדת כדי להצליח ולשפר כל הזמן את הדרכים שבהן עסק יכול לפתח ולקדם את עצמו. היום והיום מרבית התהליכים השיווקיים מתקיימים באינטרנט, והאינטרנט בפני עצמו הוא זירה שכמעט ואין לה סוף, בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים ובכלל היא חלק בלתי נפרד מהעניין. אם אתם רוצים לדעת איך לעשות את זה נכון, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לדאוג לבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים, באמצעות טובי המקצוענים שיוכלו להדריך אתכם לאורך הדרך ולהוביל אתכם אל עבר הצלחות מקסימליות.

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים – מה הכוונה כאן בכלל?

היום אנחנו חיים בעולם שבו קיימות אין ספור אפשרויות. כל תחום מציע אלפי אנשי מקצוע אפשריים, כל מילת חיפוש במנוע של גוגל תוביל למליוני תוצאות שונות, ובקיצור – אנחנו חיים בעולם שבו כדי להתלבט אתם צריכים להיות ממש, אבל ממש עם היד על הדופק. כחלק מלהציב את עצמכם במיקומים גבוהים הן בתוצאות החיפוש של גוגל והן בבחירה הסופית של הלקוחות, בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים היא חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית לכם.

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים היא פעולה שבמסגרתה תוכלו אתם, ביחד עם אנשי המקצוע, לבנות תכנית פעילות לטווח הארוך, שתכלול בין היתר חשיבה על איפה לפרסם, מה לפרסם, איך לפרסם, באילו שיטות לפרסם, מה לכלול בפרסום ועוד. החשיבה הכוללת על כל העניין הזה, תוכל להוביל לכדי אסטרטגיית שיווק לרופאים שתוביל אתכם לתוצאות שאפילו אתם לא חשבתם שאפשר להגיע אליהן.

איך מבצעים בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים?

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים היא תהליך שבמסגרתו צריכים להילקח בחשבון לא מעט דברים. העולם של היום זז במהירות כמעט בלתי אפשרית לתפישה, ולכן האסטרטגיה שלכם צריכה לדעת גם להיות דינאמית וגמישה, לצד זה שהיא דובקת בעקרונות וביעדים שהגדרתם לעצמכם מראש. 

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים צריכה לחשוב על אילו פוסטים יכולים הכי לעניין את קהל העוקבים שלכם, את כמות המילים שמוכיחה את עצמה בתור כמות מילים שאנשים קוראים בהנאה, ולא נוטשים באמצע, האם לפרסם באמצעות קידום ממומן או קידום אורגני, האם עדיף לפרסם פוסטים בפייסבוק או באינסטגרם, האם להוסיף תוכן ויזואלי כלשהו לתוכן הכתוב, כזה שימשוך את העין בצורה טובה יותר ומבטיחה יותר, כמה פוסטים כדאי לפרסם בשבוע, באילו שעות לפרסם את הפוסטים, ובכלל – מה התקציב שלכם לכל העניין הזה?

חשיבה מראש מבטיחה תוצאות לטווח הארוך

אם עד לפני כמה שנים חלק מהאנשים עוד היו ספקנים בנוגע לבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים, הרי שהיום ברור למרבית האוכלוסיה שמדובר כאן על עניין שאי אפשר לוותר עליו בשום פנים ואופן. אם בעבר שיטת הפופקורן היתה שיטה שעבדה לחלק מהעסקים, כלומר שיטה שבמסגרתה עובדים “לפי מה שחם” ועל פי עקרון של כאן ועכשיו, הרי שהיום הסתמכות על השיטה הזו עלולה להוביל לכדי מפלה גדולה, וחבל.

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים היא הדרך הבטוחה ביותר להגיע לתוצאות שיוכיחו את עצמן לא רק בטווח הקצר, אלא גם, ואולי בעיקר, בטווח הארוך. אתם יכולים לעשות כאן שימוש במגוון הפלטפורמות השונות שעומדות בפניכם: קידום ממומן במנוע החיפוש של גוגל, קידום אורגני באינסטגרם, פרסום כתבת תדמית באתרים חיצוניים, שילוב של קישורים שיובילו לאתר שלכם, פרסום באנרים באתרי אינטרנט שונים, פרסום מודעה בעיתון, פרסום בשלטי חוצות, תשדירי רדיו, פרסומת בטלוויזיה, ובקיצור – כל הכלים עומדים לרשותכם, אתם רק צריכים לבחור באילו מהם להשתמש.

בניית אסטרטגיית שיווק לרופאים: אז איך בונים?

הדבר הכי חכם לעשות כחלק מבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים הוא למפות את התמונה מראש. אתם צריכים להבין, ביחד עם אנשי המקצוע כמובן, מה האופי של העסק שלכם, מה אתם בעצם מציעים, לאיזה קהל יעד אתם מכוונים ואיפה קהל היעד הזה נמצא בכמויות הגדולות ביותר. למשל, פרסום של משחת שיניים לילדים במגזין שנועד לילדים הוא פרסום ממש מבוזבז, שכן הילדים ממש לא מתעניינים במשחות שיניים, גם אם הן מיועדות להם. להבדיל, פרסום משחת שיניים לילדים במגזין להורות, או בפרסומת בטלוויזיה בפריים טיים בה צופים המבוגרים שהם הורים לילדים, הוא פרסום שיכול להיות מוצלח מאוד. זוהי כמובן רק דוגמה, ויש עוד אין ספור דברים שכדאי לקחת בחשבון בעניין הזה, ועוד אין ספור מוצרים שמצריכים דרך חשיבה אחרת בהקשר של הפרסום שלהם.

הכירו את המתחרים שלכם – עוד חלק שאסור לוותר עליו כחלק מבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים

אחד הדברים שהכי חשוב היום להכיר לפני שאתם פוצחים במסעות פרסומיים כאלו ואחרים, הוא מי עומד מולכם. אין דבר טוב יותר מלדעת איפה אתם עומדים, מה אתם מציעים לעומת מה שהמתחרים שלכם מציעים, להבין מהם המחירים של המתחרים שלכם, איפה הם פועלים בגזרה הפרסומית והשיווקית ואיך בדיוק הם עושים את זה. ככל שתאספו יותר מידע על המתחרים שלכם, ככה תוכלו “לתקוף” את המסעות הפרסומיים שלכם מכיוונים הרבה יותר מעניינים, יצירתיים וחדשניים.

שימת דגש על מקצועיות – חלק קריטי כחלק מבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים

כדי להצליח לבלוט על גבי האחרים, אנחנו צריכים לשים דגש חזק על כל נושא המקצועיות. עולם הרפואה הוא עולם שיכול להביא איתו לא מעט סוגים של רופאים, עם וותק ורקע שונה שיכול להוות יתרון או חסרון. ברגע שאתם שמים את הזרקור המרכזי בבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים על נושא המקצועיות, אתם כבר זוקפים לזכותכם כמה נקודות זכות שיוכלו לשרת אתכם בהמשך.

בשורה התחתונה, אפשר להגיד בביטחון שבניית אסטרטגיית שיווק לרופאים שלוקחת בחשבון את כל המשתנים החשובים, תהיה גם אסטרטגיה שאפשר יהיה להבטיח שתוביל אתכם למקומות מעולים. שיהיה המון בהצלחה!

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?