ניהול מוניטין

ניהול מוניטין ברשת והדחקת תוצאות שליליות לרופאים

יכולות להיות סיבות רבות לכך שחולים מפרסמים ביקורות שליליות ברשת. לפעמים הם משאירים הערות לא בונות רק כדי לקבל שירותים. פעמים אחרות, חולים שאיתם ניהלת אינטראקציה לא נעימה חושבים שהם היו בצד הצודק ומחליטים לבייש אתכם בפומבי לעיתים אף הביקורת השלילית שלכם יכולה להופיע עמוד ה-1 במנוע החיפוש של גוגל.

לעיתים מתחרים חסרי מצפון מפרסמים ביקורות שליליות מזויפות כדי להבריח את מטופליכם.

מה אם העיסוק הרפואי שלך אינו מקוון?

רופאים שאין להם אתר או חשבון במדיה חברתית עדיין צריכים לדאוג למוניטין המקוון שלהם. הסיבה לכך היא שאם אין בבעלותך תוכן מקוון שמנועי חיפוש יכולים להציג בתגובה לחיפוש אחר שם המותג שלך, אז מנועי החיפוש יציגו תוצאות שאולי לא קשורות אליך לחלוטין ועלולות לפגוע במוניטין שלך. זו יכולה להיות עמדה פגיעה מאוד להיות בה.

בנוסף, אתה אף פעם לא נמצא במצב לא מקוון כמו שאתה חושב שאתה. חולים פוטנציאליים וקיימים מדברים כנראה על המותג שלך ברשת, בין אם אתה יודע או לא. והשיחות הללו בונות או מפילות את המוניטין המקוון שלך.

מדוע אסור להתעלם מביקורות שליליות?

לרוע המזל, התעלמות מביקורות שליליות אינה אפשרות טובה מכיוון שמטופלים פוטנציאליים נוטים להאמין במה שהם קוראים ברשת.

ככל שהאינטרנט הופך לחלק אינטגרלי יותר מחייכם, עליכם להתאמץ בבניית המוניטין המקוון שלכם אם אתם רוצים להשיג שליטה עליו. אם מטופל פוטנציאלי, למשל, שמעולם לא שמע על המותג שלך, נתקל בביקורת שלילית על השירותים שלך – ולא השבת לביקורת השלילית, אתה מאפשר למבקר לעשות את הרושם הראשוני עבורך. ולאפשר לאחד מהמטופלים הקיימים או הקודמים שלך להגדיר את המותג שלך יכול להיות מסוכן.

כתוצאה מכך, ניהול מוניטין מקוון לרופאים הוא חיוני בסביבת הבריאות המודרנית.

איך אתה יכול לתקן את המוניטין המקוון שלך?

הדרך הטובה והאמינה ביותר לשפר את תוצאות החיפוש שלך היא להשתמש באסטרטגיות לניהול מוניטין כמו: שיווק ממומן וקידום SEO כדי להישאר מעודכן על מה שהמטופלים אומרים על השירותים שלך באינטרנט. ובמידת הצורך, נקוט בפעולות לשמירה על הדימוי המקוון שלך. למרות שמושג זה די פשוט, הפעולות לרוב גוזלות זמן רב ומאמץ.

עם הטקטיקות הנכונות לניהול מוניטין מקוון של רופאים, תוכלו ליצור נוכחות מקוונת בולטת שעשויה לעזור לכם למשוך יותר מטופלים, להרחיב את הפעילות שלכם.

בנוסף, אסטרטגיות לניהול מוניטין מקוון עבור רופאים המיושמים במחשבה יכולות לעזור להפנות את תשומת הלב מתוכן שלילי המקושר למותג שלך. תהליך המכונה לעתים קרובות אסטרטגיות לניהול מוניטין תגובתי, תהליך דחיקת תוצאות חיפוש שליליות, הדורש ידע טכני רב אודות האלגוריתם של מנועי חיפוש.

להלן כמה מהדרכים המוכחות לשיפור ניהול המוניטין המקוון עבור רופאים:

אל תתעלם מביקורות גרועות

כולנו מבצעים טעויות, אך לעיתים מטופל עלול להתעצבן עד כדי כך שהוא או היא עלולים לפרסם ביקורת נוקשה ברשת. ביקורת זו, אם תתעלם ממנה, יכולה לגרום לאובדן משמעותי של מטופלים חדשים ולפגוע במוניטין. אם אתה טועה, עדיף ליצור קשר עם המבקר ולפתור את התלונה בצורה מקצועית ככל האפשר. לעתים קרובות חולים כאלה, לאחר הטיפול בבעיות שלהם, לא רק חוזרים אליך אלא ממליצים על כך גם למשפחתם וחבריהם.

פרסם תוכן אינפורמטיבי

פרסום תוכן שימושי ורענן הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לבסס את עצמך כמותג מהימן בענף שלך. השתמש תמיד בנימה ידידותית ועניינית כשאתה עונה לתגובות המטופלים במקום בשפה מקצועית לא ברורה.

אינטראקציה עם מטופלים ברשתות החברתיות

להיות פעיל ברשתות החברתיות זו דרך יעילה לבסס ולשפר את המוניטין המקוון של הרופאים. רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר מושכות אליהן מיליוני משתמשים מדי יום. פרסום תוכן שימושי בצורה של קטעי חדשות ובלוגים ברשתות החברתיות הללו יכול לעזור לך לפנות לקהלים רחבים יותר.

על מה עברנו עד כה?

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?