בניית דפי נחיתה לרופאים

עד לפני מספר שנים שיווק מפה לאוזן נחשב לטכניקת פרסום די טובה – במיוחד בענף הרפואה. אנשי מקצוע בתחום הבריאות העניקו למטופליהם הקיימים את הטיפול הטוב ביותר האפשרי, כך שיוכלו, בתורם, להשאיר להם ביקורות זוהרות כדי להשיג יותר מטופלים.

בעולם השיווק של ימינו, אסטרטגיות שיווק מסורתיות כמו מפה לאוזן לא עובדות טוב כמו שהן היו בעבר (למעשה אסטרטגיות אלה הוחלפו בצורות אחרות של מדיה חברתית). אם הקליניקה שלך זקוקה למטופלים רבים יותר, עליך לחפש אותם באופן פעיל.
בניית דפי נחיתה לקליניקות לאחר לחיצה יכולים לעזור לך לעשות זאת בדיוק.

תעשיות רבות אחרות מבינות את החשיבות של דפי נחיתה לאחר הקלקה בכל הנוגע להמרת תנועה נודדת ללקוחות מחויבים.

מה המטרה בבניית דפי נחיתה לרופא?

המטרה של דף הנחיתה היא להעביר מסר שיווקי קצר וקולע לגולש כדי שידע שהגיע למקום הנכון ושמכאן הוא יכול לקבל את המידע הנחוץ לו.

לגולש הממוצע לוקח שניות בודדות לסרוק את האתר ולהבין אם הוא מספק לו את מה שהוא מחפש. לכן, דף נחיתה מכיל שורות בודדות של תוכן ומטרתו המרכזית היא להעביר את המסר – הגעתם למקום הנכון.

במידה ודף הנחיתה יהיה עמוס בפרטים ומבולגן, הגולש לא יצליח לראות מייד את מה שהוא מחפש וייבחר ללכת לאתר אחר.

בניית דפי נחיתה בתחום הרפואה, בין אם זה לקליניקות, מרכזים רפואיים או לרופא פרטי מצריכה תכנון ועיצוב מוקפד על מנת להצליח להמיר את המבקרים ללקוחות.

מה הדגשים בבניית דף נחיתה בתחום הרפואה?

1. לשמור על פשטות

דפי הנחיתה הטובים ביותר הם אלה המכוונים את המשתמשים להתמקד בהמרה. לכל דף נחיתה צריך להיות הודעה אחת ומטרה אחת. בעוד שהמרכז הרפואי או הקליניקה שלך עשויים להציע שירותים מרובים, עליך ליצור דף נחיתה שונה לכל אחד מהם.

דף הנחיתה צריך לכלול קריאה לפעולה אחת בלבד, ללא מעבר לדפים אחרים או קריאות פעולה נוספות.

2. בחר בעיצוב נקי ופשוט

אתה בהחלט רוצה שדף הנחיתה שלך יהיה מושך חזותית, אך המטרה העיקרית שלו צריכה להיות להגדיל המרות. הכפתורים לפעולה צריכים להיות מנוגדים בצורה חדה משאר הדף, והדף צריך להיראות ולהרגיש כמו גרסה מפושטת של המותג שלך.

בתחום הרפואי אנו נוטים להשתמש בצבעים רגועים ומרגיעים. אמנם אין שום בעיה מובנית עם זה, אך וודא שהחלקים החשובים ביותר בדף הנחיתה שלך לא ישתלבו עם הרקע.

בנוסף, עיצוב דפי נחיתה לרופא אינו כולל רק את מה שמטופל פוטנציאלי רואה. זה כולל גם את אופן הפעולה של הדף מאחורי הקלעים. מהירות הטעינה היא גורם קריטי בשאלה אם דף הנחיתה שלך מצליח. אחרי הכל, רק שנייה של זמן טעינה נוסף עלולה לגרום לירידה בכמות ההמרות.

3. הוסף כותרת יעילה

בדפי נחיתה, הדרך הטובה ביותר לקדם במהירות את ההודעה שלך היא עם כותרת חזקה ותמציתית. עליך להסביר את הצעת הערך שלך בצורה ברורה ומהירה, לפני שמבקרים מאבדים עניין ועוזבים.

4. אל תדרוש יותר מדי פרטים

לא משנה כמה הכותרת שלך אגרסיבית או כמה אטרקטיבי דף הנחיתה שלך, תאבד במהירות מטופלים פוטנציאליים אם תדרוש מהם למלא טופס ארוך ומסובך. למרות שאתה בהחלט רוצה לרכוש מידע ליצירת קשר כדי ליצור לידים, אתה צריך להתמקד בלהשיג מספר טלפון או כתובת דוא”ל יחידה. לא מומלץ שמילוי הטופס שלך ייקח יותר מאפילו דקה אחת.

לכן, היה מאוד בררני לגבי השדות בטופס שלך – אתה יכול לאסוף מידע נוסף בהמשך, במידת הצורך. לעת עתה, אתה רק רוצה להכניס את כף הרגל לדלת, אז קבל את המידע המינימלי היחסי שאתה צריך כדי להתקדם לשלב הבא.

במקרה של טיפול רפואי, כל המידע הדרוש לך הוא שם פרטי ושם משפחה, כתובת דוא”ל, מספר טלפון וזמני ביקור זמינים. משם, הצוות אמור להיות מסוגל לבצע מעקב באמצעות דואר אלקטרוני או שיחת טלפון, ולקרב את המטופל לביקור במרפאה שלך.

5. שלב תוכן לצבירת אמון

אם המרכז הרפואי הוא חדש או לא ידוע יחסית, או שהשירותים המוצעים בו הם פורצי דרך או לא מוכרים, קשה לאנשים לתת בו אמון ללא סימוכין קודם. לכן, בבניית דפי נחיתה למרכזים רפואיים וקליניקות, כדאי להוסיף המלצה או ביקורת לדף הנחיתה. בשיווק מכונים אינדיקטורים אלה “אותות אמון”, והם חשובים במיוחד ברפואה, מכיוון שמטופלים רבים מסתמכים על המלצות מפה לאוזן כדי למצוא רופאים טובים.

אין דבר גרוע יותר מאשר לשלם עבור תנועה שלא הופכת למטופלים. ביצוע אופטימיזציה של עיצוב דפי הנחיתה שלך ישפר את שיעורי ההמרות עבור העיסוק הרפואי שלך.

פרסום באמצעות מודעות תשלום לפי קליק (PPC) הוא אחד הכלים החזקים ביותר ברפרטואר של משווק שירותי בריאות. ככל שיותר ויותר מטופלים פוטנציאליים נוהרים למנועי החיפוש לקבלת מידע על אפשרויות טיפול, למשווקי הבריאות יש הזדמנות להגיע לקהלים חדשים באמצעות מודעות PPC מעוצבות היטב.

עם זאת, השגת החזר השקעה משתלם עם מודעות PPC אינה פשוטה. אפילו המודעות הטובות ביותר ייפלו אם הן יובילו לדפי נחיתה לא מוצלחים. דף נחיתה אפקטיבי הוא אבן היסוד של שיווק מקוון מצליח והמניע העיקרי להמרות.

טיפ זהב: הדרך הכי טובה לניהול השיווק במרפאה שלך היא שילוב גם של קידום ממומן (PPC) אם זה בפייסבוק ואם זה בגוגל ובנוסף לקדם את האתר אורגנית בתוצאות החיפוש כך תגיע לתוצאה האידיאלית בשיווק הכולל של המרפאה שלך לאורך זמן.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?