קידום אורגני לרופאים

קידום אורגני הוא אחד הכלים השיווקים שתופסים תאוצה בעולם האינטרנט

כיום, כולם כבר יודעים שהתוצאות הראשונות בגוגל הן הרלוונטיות והאיכותיות ביותר. קידום אורגני איכותי נמדד במיקומו של האתר במילות המפתח הרלוונטיות עבורו ובנפחי החיפוש שלהן.

ככל שהאתר של המרפאה יימצא במילות מפתח רלוונטיות בתוצאות הראשונות בגוגל, כך תגדל כמות המבקרים באתר וכמובן כמות הפניות למרפאה.

מרבית המשאבים מושקעים בקידום האורגני, זאת על מנת להופיע בתוצאות הראשונות, שכן מדובר בפניות האיכותיות ביותר.

תוכן עניינים
קידום אורגני למה כדאי לעשות?

יש כל מיני דרכים לחפש רופא, אך אחת הפופולריות ביותר כיום היא מנועי חיפוש כמו גוגל.

על ידי הקלדת מילה או משפט, ניתן למצוא עשרות, אם לא מאות רופאים תוך שניות. אך עבור מרבית המחפשים, התוצאות היחידות שמקבלות תשומת לב כלשהי הן אלה שבחלק העליון – והדרך היחידה שהאתר שלך יוכל להגיע לשם היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO.

אתרי רופאים לא מופיעים בראש תוצאות החיפוש בטעות. דירוגים גבוהים דורשים תוכנית קבועה של מעקב אחר פעילות האתר ושיפורו שיכולים לקחת שבועות ואפילו חודשים. עם זאת, לאחר שהאתר שלך ישיג את אותם שיפורים, הוא יכול לעזור לך להשיג זרם חדש של הפניות ופגישות קבועות לאורך זמן, לעומת זאת בקידום ממומן אתה צריך לשלם כסף על כל קליק או ליד.

כיצד פועל קידום אתרים בתחום הרפואה?

מנועי חיפוש סורקים כל העת את הרשת לקבלת תוכן חדש ומעודכן.

כשמישהו מחפש נושא כמו רופאים, מנוע החיפוש מציג לו את כל האתרים הקשורים במדרג מסוים. חיפושים מסוימים הם כלליים ומביאים מיליוני תוצאות, בעוד שחיפושים ספציפיים יותר עשויים ליצור “רק אלפים בודדים”.

האתרים המופיעים בתוצאות אלה מדורגים על פי מספר פרמטרים.

המילים והביטויים בתגיות באתר, למשל, נותנים רמזים לגבי מהות התוכן והרלוונטיות לחיפוש. הפרמטרים בכל אתר נסרקים ונבדקים ולפיהם נקבע מה “המוניטין” של האתר, עד כמה הוא סמכותי, מקצועי ואמין, ואתרים בעלי סמכות גבוהה יותר מדורגים טוב יותר בתוצאות החיפוש. פרמטרים מסוימים אף נמצאים מחוץ לאתר, כמו קישורים מאתרים אחרים.

למרות שהאתר שלך עשוי להופיע בעמוד השני או השלישי של התוצאות עבור חיפושים רלוונטיים, זה לא מספיק כדי למשוך מבקרים. אתה צריך להיות בעמוד הראשון של התוצאות, רצוי בין שלושת המובילים. התוצאות המובילות לא רק מניבות קליקים רבים יותר, אלא הן גם קוצרות את היתרונות האחרים של אסטרטגיית קידום אתרים יעילה.

איך קידום אתרים לרופאים עוזר לקליניקות כמו שלך?

יותר ויותר אנשים פונים למנועי החיפוש כדי לחפש רופאים באזורם, כלומר אתה צריך שהאתר שלך יהיה מדורג גבוה בתוצאות החיפוש אם אתה רוצה להגיע אליהם. בנוסף לדירוג פשוט,
 חלק מהיתרונות האחרים של אסטרטגיית קידום אתרים לרופאים כוללים:

לידים יותר ממוקדים

אם תחפש את המילה רופא בגוגל תקבל מיליוני תוצאות. חפש רופא בעיירה או בשכונה ספציפית עם התמחות במומחיות אחת וכמות התוצאות תצנח בצורה חדה. קידום אתרים לקליניקות מציב את האתר שלך בפני אנשים שמחפשים בדיוק את מה שיש לך להציע. מכיוון שהלידים האלה מתאימים יותר למומחיות שלך, יש סיכוי גדול יותר שהם יבקרו באתר שלך לקבלת מידע נוסף ובסופו של דבר יהפכו למטופלים.

עלות נמוכה יותר

פרסום מסורתי הוא יקר, ויש לו גם טווח הגעה מוגבל ואורך חיים קצר. זה לא המקרה עם קידום אתרים לרופאים. תמורת עלות נמוכה יותר, תוכלו להגיע לאנשים רבים יותר לאורך זמן רב יותר. לא רק שזה מוביל להחזר השקעה גדול יותר, אלא שקידום אתרים מאפשר לך להתחרות על מטופלים מול קליניקות גדולות יותר שיש להן מספיק כסף להשקיע בקמפיינים גדולים.

סמכות גדולה יותר

דירוג מנועי החיפוש נקבע, בחלקו, על ידי כמה אנשים מבקרים באתר ואיך הם מגיבים – אם על ידי גלישה ממושכת באתר, או על ידי חזרה מיידית לתוצאות מנוע החיפוש כדי למצוא אפשרות טובה יותר. כתוצאה מכך, אתר שמדורג גבוה במנועי חיפוש נתפס כאמין יותר מאתר שמדורג נמוך או שאינו מופיע כלל. ככל שהאתר שלך עולה, כך גם אמון הציבור בו – גורם מרכזי בבחירת רופא.

קידום אתרים למרכזים רפואיים אפשרי בשני דרכים עיקריות: קידום ממומן וקידום אורגני.

קידום ממומן בגוגל

הקידום הממומן של גוגל מאפשר לך למקם את האתר שלך באחד המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של מילות מפתח אותם אתה יכול לבחור. 

היתרון בקידום ממומן הוא שאתה יכול להיות ממוקם ראשון באופן מיידי תמורת תשלום לגוגל. צורת קידום זאת בעצם מאפשרת לך חשיפה מיידית וממוקדת לקהל היעד שלך.

התשלום לרוב נעשה לפי הקלקה- כלומר על כל הקלקה על הקישור לאתר שלך בתוצאות החיפוש תצטרך לשלם סכום מסוים. הסכום יכול להשתנות בהתאם לביקוש של מילות המפתח שבחרת.

חשוב לדעת שגם בקידום ממומן יש צורך בניסיון והבנה מקצועית של מילות המפתח ושל התנהלות הגולשים על מנת לקבל תוצאות. 

קידום אורגני

קידום אורגני הוא בעצם הדירוג הטבעי של גוגל לאתרים לפי הפרמטרים שנקבעים באלגוריתם שלו. כפי שציינו קודם לכן, יש הרבה מאוד פרמטרים שמטרתם היא לדרג את האמינות, המקצועיות והסמכותיות של האתר ועד כמה הוא בכלל רלוונטי למה שחיפש הגולש.

הפרמטרים כוללים את התוכן של האתר, המבנה שלו, מילות מפתח, שימוש בתמונות וסרטונים וקטגוריות נוספות. חוץ מאלו יש פרמטרים נוספים כמו רשת הקישורים החיצוניים המובילים לאתר, התאמה לנייד, נוכחות במידה החברתית וכו’.

חשוב מאוד שתחזרו לאותם פניות בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר בעזרת מזכירה רפואית\אישית אשר חוזרת לכל הפניות שאתם מקבלים דרך המדיה כמו כן, יש לכם אפשרות להשתמש בשירותי מוקד המכירות שלנו לקביעת פגישות איכותיות גם בתשלום וגם ללא עלות.

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?