שירותי מזכירה רפואית

MedAds  מציעה שירותי מזכירות רפואית אישית לרופאים ומרפאות עם דגש על שירות בוטיק ואישי.
המזכירה האישית שלך תתנהל מולך ישירות דרך הוואטסאפ, תיתן לך מענה וזמינות מלאה, תתפעל את יומן המרפאה, תטפל בכל השיחות הנכנסות והיוצאות שלך ותבצע אישורי הגעה.
כל אלו במטרה שאתה תוכל להמשיך להתעסק במה שחשוב באמת. בקיצור, ראש שקט. תן לנו לנהל לך את כל התפעול השוטף.
שירותי מזכירה רפואית לרופאים ומרפאות

היום בכל מרכז רפואי או קליניקה יש מזכירה רפואית

המזכירה הרפואית היא חברת צוות בכל מוסד של שירותי בריאות, גם בבתי חולים. אמנם במשרדי רופאים פרטיים, קליניקות ומרכזים רפואיים, יש צורך בשירותי מזכירה רפואית, שכן התפקידים שלה חשובים לא פחות לניהול ולפעילות תקינה, אך היום אין צורך במזכירה רפואית מסורתית.

מה ההגדרה של מזכירה רפואית?

כפי שציינו המזכירה הרפואית היא חברה בצוות העובד במתקני בריאות כמו בתי חולים ומשרדי רופאים. היא ממלאת תפקידים אדמיניסטרטיביים תומכים. בנוסף לבעלות במיומנויות ניהוליות, מזכירות רפואיות צריכות להיות בעלות ידע בטרמינולוגיה רפואית ולהכיר בקיומם של נהלים רפואיים שונים ונהלים עסקיים.

מה התפקידים של מזכירה רפואית?

ביום טיפוסי, שירותי הבריאות עסוקים בטיפול בחולים הרבים המבקשים את שירותיהם. מזכירות רפואיות מקבלות מטופלים, מסייעות להם במילוי טפסים, שמירה ושליפה של תיקים רפואיים, ותמלול והקלדת דוחות רפואיים. באופן כללי, הן מארגנות את כמויות הנתונים האדירות שהמשרד מייצר בכל יום.

מזכירה רפואית היא בדרך כלל האדם הראשון שחולה מתקשר אתו כשהוא מגיע או מתקשר למשרד, והיא מהווה קשר חשוב בין המטופל לרופא. לעתים קרובות, גודל המוסד קובע את מבנה ההיררכיה והחובות הספציפיות המוטלות על המזכירה. בקליניקה פרטית קטנה יותר למשל, המזכירה הרפואית מתנהלת ישירות מול הרופא. לעומת זאת, במרכזים רפואיים גדולים יותר עשוי להיות מבנה בו המזכירה מדווחת לראש המחלקה ועשויה לבצע פונקציות ספציפיות.

מזכירה רפואית צריכה להיות בעלת ידע טוב ביישומי מחשב, גיליונות אלקטרוניים ותוכנות רפואיות. ידע זה מאפשר להן לבצע תפקידים כמו עדכון מידע על מטופלים, קביעת תור, ניהול מסד הנתונים של המתקן ורשומות רפואיות, ניהול לוח הזמנים של הרופא, ועיבוד תשלומים ותביעות ביטוח עבור המטופל. עליהן להיות בעלות כישורי תקשורת מילוליים וכתובים טובים על מנת שיוכלו לכתוב ולהכין דוחות, לשוחח עם מטופלים (הן באופן אישי והן טלפוני), ועל מנת לתמלל ולהקליד דוחות רפואיים.

כדי למלא את תפקידן ביעילות, על מזכירות רפואיות להיות בעלות כישורים ניהוליים וארגוניים מצוינים, כישורי אנשים ויכולת לטפל בחולים ובאנשים אחרים במיומנות. רמת שיקול דעת גבוהה לשמירה על סודיות המידע הרגיש היא תכונה רצויה יחד עם היכולת לעבוד עם פיקוח מינימלי, להתמודד עם לחץ ולעמוד בלוחות זמנים.

מה היתרונות במזכירה למרפאה שלך?

לאחר שהבנו את התפקידים הרבים המוטלים על המזכירה הרפואית, בטח הבנת שכל רופא צריך מזכירה רפואית ולעיתים גם מוקד מכירות לתיאום פגישות.
המזכירה הרפואית עוזרת לרופא לנהל את המרפאה שלו ומאפשרת לו להתרכז בטיפול בחולים במקום בבירוקרטיה ומילוי טפסים.
כמו כן, המזכירה הרפואית יכולה גם לעיתים לעזור לסוכנות הפרסום שעובדת איתך ולתת להם מענה לשאלות שלהם ולשלוח להם חומרים על מנת להוריד את העבודה הזאת ממך.
המזכירה הרפואית מהווה מקור למענה אנושי שהוא מצרך הכרחי בכל מרפאה, המטופלים לפעמים רוצים וצריכים מענה אנושי שיפתור להם את הבעיות כאשר מענה אלקטרוני ואתר המרפאה לא מצליחים לענות להם על השאלות.
בנוסף לכך, המזכירה הרפואית מהווה מענה אנושי לרופאים. חלק מהעבודה שלה היא תיאום פגישות לרופאים, סידור לוחות הזמנים, אישור הגעה של מטופלים וכו’.

המזכירה הרפואית לרוב עובדת בשעות מסודות מתשע בבוקר עד 6 אחר הצהריים.
שירותי המזכירה האישית שאנו מציעים מאפשרים לך לקבל את כל היתרונות שפירטנו עד כה ועוד יותר מכך.

אנו מציעים שירותי מזכירות רפואית אישית לרופאים ולמרפאות בדגש על אישי.

מה הכוונה? המזכירה האישית שלך תתנהל מולך דרך הוואטסאפ בזמינות מלאה. היא תטפל בכל הדברים שעושה מזכירה רפואית מסורתית ויותר, ובכך תאפשר לך לעבוד בראש שקט ולהתמקד בטיפול בחולים.
ואף יכולה להתנהל מול הספקים שלך בשירותים מסויימים כמו: קידום אורגני, קידום ממומן,בוני האתר שלך, ספקי ציוד, סידורי עבודה וכד’…

לסיכום, עם התרחבות מערכת הבריאות הפרטית ופתיחה של מרפאות פרטיות נוספות יש דרישה הולכת וגוברת למזכירות רפואיות שכן הן חלק בלתי נפרד מניהול תקין של כל מוסד בתחום הרפואה, בין אם זה רופא פרטי, בית חולים או אף מעבדות.
לא קל למצוא מזכירה רפואית טובה, וכל רופא רוצה שהמזכירה שלו תדע לעבוד מבלי הרבה תמיכה ועזרה מינימלית ממנו. אנחנו מציעים לכם שירותי מזכירה אישית מקצועית שיכולה אף להיות עדיפה על שכירה של מזכירה רפואית שרק סיימה את הקורס ואין לה ניסיון מעשי קודם.

למרות התקדמות הטכנולוגיה והפיתוחים השונים בתחום הרפואה, גם בצד האדמיניסטרטיבי, אין תחליף למענה אנושי, במיוחד ברפואה.

בין אם זה מהצד של המטופלים שאוהבים שיש להם למי לפנות במקרה הצורך שידע לענות להם על שאלות פרטניות יותר או מהצד של הרופאים שלא תמיד מודעים לכמה עבודה אדמיניסטרטיבית יש מאחורי הקלעים שיכולה לגזול מהם זמן רב. אם הרופאים לא יעזרו במזכירה רפואית אישית שתוכל לעזור להם בניהול ובפעילות שוטפת תקינה של המרפאה שלהם, הם יקרסו תחת העומס ולא יצליחו לבצע את העבודה המיטבית שלהם.

המזכירה הרפואית מקלה על עבודת הצוות הרפואי הכולל ומאפשרת לכם הרופאים לעבוד ללא הפרעות והתעסקויות בבירוקרטיה שיכולה להיות לעיתים מעיקה והטיפול בה דורש זמן רב שלהרבה רופאים אין וגם ידע מקצועי בניהול שגם להרבה מהרופאים אין.

תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!