שיווק מרכזים רפואיים

בעידן הנוכחי מאוד בגלל התחרות הגבוה מאוד קשה לשווק מרכזים רפואים.

אבל אם זה היה קל, אז כולם היו עושים את זה. לא משנה מה המוצר או השירות שלך יהיו – אם אתה בענף הבריאות ומחפש טיפים לשיווק בתחום הבריאות, הגעת למקום הנכון לחברת MedAds.

ראשית, סקירה מהירה:

שיווק דיגיטלי בתחום הבריאות מתייחס לאסטרטגיות השיווק שמשמשות ספקי שירותי בריאות, כמו בתי חולים, קליניקות ומרכזים רפואיים, כדי למשוך חולים חדשים ולהגביר את המודעות לעסקי הבריאות שלהם.

האם אתה יודע שיש כמה מגמות שיווק בתחום הבריאות שיכולים כמעט להבטיח שמאמצי השיווק שלך יביאו להצלחה?

נדבר על פתרונות אוניברסליים העובדים עבור חברות ושיטות עבודה בודדות. טכניקות שיווק מנוסות אלו יעניקו לכם יתרון תחרותי ניכר ללא קשר לאיזה תחום במערכת הבריאות אליו אתם משתייכים.

בנה אתר מוגדר וקל לתפעול עבור המרכז הרפואי

אם עד עכשיו חשבת שקיומו של אתר עם כמה עמודים מספיקים בכדי לעשות רושם על מטופלים פוטנציאליים ולשפר את נראות המותג שלך, אתה צריך לחשוב שוב.

אתר קיים זה לא מספיק כדי להציע חוויה מקוונת משתלמת למטופלים. בהתחשב בעובדה שאתר האינטרנט שלך הוא דלת הכניסה המקוונת שלך, אתה צריך להשקיע בו מעל ומעבר כדי שהוא יצליח למשוך מטופלים פוטנציאליים.

תכנן אסטרטגיית SEO על מנת שיוכלו למצוא את האתר שלך באינטרנט

בעידן הדיגיטלי אתה עומד נגד ארגוני שירותי בריאות קטנים וגדולים כאחד, מה שמקשה על העסק שלך לבלוט באינטרנט. כאן נכנסת לפעולה אופטימיזציה למנועי חיפוש. SEO הוא כלי פנטסטי להעלאת עסק הבריאות שלך לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש (SERP).

אסטרטגיית קידום אתרים נכונה היא יותר ממילות מפתח. אתה צריך להשתמש במילות המפתח שלך באופן טבעי בתוכן האינטרנט שלך מכיוון שלסורקי מנועי החיפוש אכפת מקריאות וערך עבור הקורא. יצירת תוכן מדהים, ארכיטקטורת אתרים מותאמת לנייד, בניית קישורים וקישורים נכנסים הם כמה מהשיטות הטובות ביותר לקידום אתרים שעליך לקחת בחשבון.

בקש ביקורות ממטופלים שמרוצים מהשירות שלך

בדרך כלל, מטופלים משאירים ביקורות רק כשהם מונעים לעשות זאת, או אם הייתה להם חוויה מעל הממוצע (או גרועה במיוחד). אלא אם כן אתה מבקש ביקורות על שירותי הבריאות שלך, אתה מפספס הזדמנות להציג משוב חיובי ממטופלים שהיו מרוצים מביקורם במרכז הרפואי. זה עלול להיות קשה לצוות המשרדי שלך לעשות זאת – ואין לחייב אותם להעריך את רמת שביעות הרצון של כל מטופל כשהם יוצאים מהדלת.

לכן אנו ממליצים על ביקורות אוטומטיות כחלק מאסטרטגיית השיווק של מרכזים רפואיים. ביקורות טובות יאפשרו למטופלים פוטנציאלים להתרשם מאיכות השירות שאתה מציע ואולי אף לשכנע אותם לבחור במרכז הרפואי שלך.

ביקורות גרועות מאפשרות למרכז הרפואי הזדמנות לבקש מהמטופל לפרט, ובתקווה, לשפר את איכות השירות ולהצליח לפתור את הבעיה.

למד את מוצרי הבריאות של החברה שלך (כך שתוכל לשווק אותם כמו מקצוען)

בעת יצירת תוכנית שיווק מעשית עבור המרכז הרפואי, כדאי להכיר את ההיבטים השונים של השירותים שלך. השיווק שלך יהיה הרבה יותר יעיל, חסכוני ומכוון לתוצאה אם אתה יודע לספק הסברים ותיאורים על כל אספקט של השירותים שלך. למעשה, זה מוריד ממך את הטרחה ביצירת אסטרטגיית שיווק כללית ומקיפה בתחום הבריאות.

עם זאת, אתה צריך לבצע בדיקה יסודית של השירותים והמוצרים שלך.

בדרך זו תיצור אסטרטגיית שיווק המתאימה לשירותים הללו וגם לאופי המטופלים. מיהו חולה היעד שלך? מה הם מחפשים בשירותי הבריאות? אילו בעיות מטופלים יכולים השירותים שלך לפתור?

בכך שתוודא שיש לך תשובה ברורה לשאלות האלו והבנה ברורה של השירותים שלך, מדוע הם נדרשים וכיצד הם נתפסים על ידי קהל היעד שלך, תהיה במצב טוב יותר לשווק אותם בצורה מדויקת יותר וללא טרחה רבה.

אתר מותאם ונגיש לנייד

אם האתר שלך אינו מותאם לנייד בשנת 2020, כמעט ולא תקבל תנועה אורגנית לאתר המייצג את המרכז הרפואי שלך.

גוגל בעצמה הודתה שהיא מתעדפת אתרים מותאמים לנייד בתוצאות החיפוש. לכן כל ארגון בתחום הבריאות שאין לו אתר ידידותי לנייד, לא יופיע למעשה בכל תוצאות החיפוש שנעשות דרך ניידים, למעט מילות המפתח הממותגות שלהם.

כאשר יותר ממחצית מהחיפושים במנועי החיפוש מתבצעים דרך ניידים, זה לא אמור להפתיע אף אחד. וכל משווק בתחום הבריאות צריך לוודא שאתר החברה וגישת השיווק בתחום הבריאות שלהם מתוכננים ומבוצעים בצורה שמותאמת גם לנייד.

דבר חשוב שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מחדש את חוויית  המשתמש באתר שלך עבור ניידים. הוא אם יש לך קריאה לפעולה בדפים שלך, וודא שה- CTA ברור וקל לאיתור.

בשורה התחתונה: אם יש דבר אחד שאתה עושה עם האתר שלך בשנת 2020, וודא שהוא מותאם לנייד.

לסיום,

יש עוד הרבה מרכיבים שכדאי להכניס לתוך תוכנית השיווק של שירותי הבריאות שלך. בהתאם לעסק שלך, ייתכן שתרצה לכלול גם אותם בהתאם ליעדים ולמטרות שאתה רוצה להשיג.

אם אתה זקוק לעזרה בכדי להבין ולתכנן יותר טוב את תוכנית השיווק שלך, MedAds היא חברת שיווק בתחום הרפואה שיכולה לעזור לך לקדם את אסטרטגיית השיווק, להתאים אותה ולמקסם את התוצאות שתוכל לקבל ממנה. כמו כן, במידה ואתה זקוקה לשירותי מזכירות גם בזה אנחנו יכולים לעזור (:

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?