קידום אורגני – SEO לרופאים

רופאים רבים לא מודעים לכך שעל מנת שהאתר שלהם יצליח להביא להם לקוחות או מטופלים המעוניינים בשירות שהם מציעים, הוא צריך להכיל יותר מאשר מידע בסיסי על הקליניקה והשירות.

גם אם בניתם אתר מקצועי ומרשים, זה לא מספיק על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם.

תחום הרפואה התקדם הרבה בשנים האחרונות, וכך גם המודעות של אנשים למצב של מערכת הבריאות, מה שמביא יותר ויותר אנשים להסתמך על מרכזיים רפואיים וקליניקות פרטיים. המקום הראשון שהרוב הגדול יחפש בו את השירות הרפואי הנדרש, יהיה האינטרנט.

היום לכל קליניקה או מרכז רפואי יש אתר אינטרנט שנועד על מנת לאפשר לאותם אנשים למצוא אותם באינטרנט. לכן, בגלל המתחרים הרבים הקיימים היום בתחום הרפואה, יש צורך לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, על מנת שיתבלט על פני המתחרים.

קידום אתרים בגוגל בתחום הרפואה

קידום אורגני בתחום הרפואה יכול להיות יותר מאתגר מאשר קידום אורגני בתחומים אחרים. לקוחות המתעניינים בשירות רפואי מסוים, הרבה יותר בררנים וקפדנים כאשר הם מנסים לבחור את הקליניקה או הרופא אליו ילכו. לכן, בחירת התוכן, עיצוב ומבנה האתר יכולים להשפיע רבות על בחירת הלקוח ולהכריע את הכף.

מנועי החיפוש משתמשים באלגוריתם הכולל הרבה מאוד פרמטרים על מנת להחליט אם האתר רלוונטי למה שחיפש הגולש ועד כמה האתר מקצועי, סמכותי ואמין.

יש הרבה מאוד פרמטרים, ביניהם התוכן של האתר, מבנה האתר, קישורים לאתר והתנהגות הגולשים באתר. כל אלו יכולים להשפיע רבות על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. בדיקת הפרמטרים באתרים בתחום הרפואה היא עוד יותר קפדנית.

מה הכוונה? באתרים מתחומים אחרים, כמו אתרי סחר שונים, השירות הניתן אינו משפיע על הבריאות של בני אדם, התרחיש הכי גרוע הוא שהלקוח לא יאהב את המוצר. לעומת זאת, שירות רפואי לא מקצועי, יכול להשפיע על איכות החיים של הלקוח במידה רבה, ולכן יש בחירה יותר קפדנית.

לדוגמה, בקידום אורגני של אתרים אחרים, התוכן אמנם משפיע על דירוג האתר, אבל הרבה יודעים שרוב הגולשים כלל לא קוראים את התוכן הזה לעומק. לעומת זאת, באתרים של קליניקות ומרכזים רפואיים, לתוכן יש השפעה הרבה יותר גדולה.

הגולשים מתעמקים בתוכן ומנסים להסיק ממנו על המקצועיות והאמינות שלכם. תוכן לא מקצועי ולא איכותי, יכול להשפיע על מיקום האתר שלכם לרעה.

למה קידום אורגני לרופאים הוא כל כך חשוב?

קידום אורגני משפיע על מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות במנועי החיפוש. ככל שהאתר שלכם יהיה ממוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש הוא יזכה ליותר תנועה ולחשיפה גדולה יותר.

החשיפה הזאת, בסופו של דבר תוביל ליותר פניות למרפאה שלכם.

קידום אורגני לרופאים צריך להיות יותר ממוקד על מנת לעזור לכם לחשוף את האתר שלכם לנתח השוק הנכון. בעזרת חקר מילות מפתח, תוכלו לקבל חשיפה גדולה יותר ללקוחות פוטנציאליים.

קידום אורגני נכון וממוקד יעזור לכם להשיג יותר הרבה יותר לידים לטווח הארוך ובעלות זולה יותר לעומת קידום ממומן שבו שאתם משלים כסף על כל קליק או ליד. אתם רוצים שקידום האתר שלכם יוביל אליכם את האנשים שמחפשים את השירות שאתם מספקים ולא יגדיל את התנועה באתר מבלי להגדיל את מספר הלקוחות.

טיפים עבור קידום למרכזים רפואיים:

התוכן הוא העיקר, תוכן הוא “המלך” כמו שאומרים. כפי שכבר ציינו התוכן הוא אחד מהמרכיבים העיקריים המשפיעים על הקידום האורגני של האתר שלכם ועל הרושם שמקבלים הגולשים.

התוכן שלכם חייב לעבור התאמה לקידום אתרים רפואי. אתם חייבים שהתוכן יהיה מועיל ורלוונטי למה שהגולש חיפש, אחרת הוא פשוט יעזוב את האתר שלכם. לשם כך עליכם לספק מידע מעניין שייתן מענה לשאלות של הגולשים.

הדרך לעשות זאת היא בבחירת מילות מפתח נכונות ושמירה על שפה קלה לקריאה וידידותית ללא מונחים מסובכים.

באתרים בתחום הרפואה, חשוב לא להתרכז רק באיך לקדם את האתר שלכם. אתם לא רוצים לדחוס יותר מדי מילות מפתח, או להוסיף יותר מדי מילים כך שהתוכן יהיה דל ולא רלוונטי.

לא רק שפעולות אלו יגרמו בסופו של דבר לגוגל להוריד אתכם בדירוג אלא אתם צריכים לחשוב מה מחפש הגולש שנכנס לאתר שלכם כאשר הוא נמצא בבעיה רפואית ומחפש מענה. הוא לא מעוניין בטקסטים שהם לא באמת קריאים.

קידום אורגני לקליניקות לא מסתמך רק על פרמטרים נראים לעין באתר. יש פרמטרים נוספים המשפיעים כמו מהירות ואבטחה.

ידוע שאתר שלוקח לו יותר משתי שניות להיטען יאבד את הגולשים הנכנסים אליו במהירות. לכן, חשוב לדאוג גם להיבטים הטכניים של האתר.

גם האבטחה היא פרמטר מאוד חשוב בדירוג של גוגל שמעדיפה לקדם אתרים מאובטחים. אבל, בנוסף לכך לאבטחה לקויה יכולה להיות השפעה על גולשים באתר שלכם.

אם אין לכם אבטחה מתאימה באתר, איך אתם מצפים שאותם לקוחות פוטנציאליים ייתנו אמון ביכולת שלכם להגן על הפרטים האישיים שהם מספקים לכם באתר וגם במהלך השירות הרפואי.

לסיכום, קידום אורגני למרכזיים רפואיים ולקליניקות דורש התייחסות להרבה מאוד פרמטרים שונים באתר. אם אתם רופאים ואין לכם זמן להתעסק בקידום עצמאי, תוכלו להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע המתמחים בקידום אורגני של אתרים מתחום הרפואה.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?