קידום באינסטגרם לרופאים

מרבית העוסקים ברפואה מבינים את החשיבות של נוכחות במדיה חברתית.

החל משמירה של עמוד פייסבוק ציבורי ועד ציוץ חדשות והודעות חשובות, רופאים ואנשי מקצוע רבים בתחום הרפואה כבר שלטו ביסודות השיווק במדיה חברתית. עם זאת, הרוב מתעלמים מהיתרונות של אינסטגרם כפלטפורמה שיווקית. עם תמונות טובות ותגיות חזקות בתחום הבריאות, אינסטגרם יכולה להיות כלי רב עוצמה למשוך פניות חדשות של מטופלים.

למה דווקא פרסום באינסטגרם לרופאים?

עם למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם היא דרך מהירה ויעילה להגיע לשוק ענק. בנוסף, מחקרים מראים שלפוסטים שבמרכזם תמונה יש שיעור תגובה טוב בהרבה מהקהל מאשר קטעי טקסט – וגם שיעור המרות טוב יותר. אם אתה מקווה להגדיל את מספר המטופלים במרפאה שלך או במוסד הרפואי שלך, פרסום באינסטגרם לרופאים הוא הדרך שלך.

כיצד פוסט יכול לשמש עבור קידום באינסטגרם לרופאים?

כאשר משתמשים גולשים באינסטגרם, לוקח להם פחות משנייה כדי לצפות בכל תמונה. אם אתה רוצה שהתוכן שלך יבלוט, עליך להשתמש בתמונות באיכות מקצועית המושכות את העין ומעניינות.

עבור רופא, בחירת התמונות יכולה להיות קשה. אתה לא רוצה לדחות מטופלים עם תמונות כירורגיות מטורפות, או תמונות של ציוד רפואי מאיים. עם זאת, ישנם המון סוגים של תמונות שהם ללא ספק מושלמות עבור קידום באינסטגרם לרופאים, וזה מה שיעזור לך להביא מטופלים חדשים.

תמונות של מרפאות הטיפול שלך, משרדים ואנשי צוות יכולות להרגיע מאוד עבור מטופלים חדשים ועצבניים. עבור מנתחים קוסמטיים ורופאי שיניים, צילומים לפני ואחרי הם הדרך המושלמת להשוויץ בתוצאות שאתה מפיק. בנוסף, יש שפע של מידע מקצועי שאתה יכול לחלוק עם העוקבים שלך, באמצעות סרטונים חכמים ותמציתיים.

איך אפשר להשתמש באינסטגרם עבור קידום לרופא?

אם תרצה ליצור אסטרטגיית אינסטגרם סולידית למרפאה שלך, מומחי השיווק והמדיה החברתית שלנו מבינים בדיוק מה גורם למשתמשים באינסטגרם להתעניין בפוסט, ויש להם ידע מעמיק על מקצוע הרפואה וצרכיו הייחודיים. אנו יכולים לפתח פתרונות יעילים במדיה חברתית עבור קידום רופא או קליניקה, שנועדו להביא מטופלים חדשים.

מה עליך לקחת בחשבון בעת פרסום באינסטגרם לקליניקות?

אינסטגרם הוא מדיום ויזואלי, כך שכדי להפיק את המרב, כדאי שיהיו לך תמונות משכנעות לשתף. נסה להישאר בקנה אחד עם הטון והמיתוג של התמונות שלך. תרצה גם להבטיח שהתמונות באיכות הגונה. פרסום באינסטגרם לקליניקות מצריך שמירה על מיתוג עקבי ותמונות באיכות גבוהה, זאת כדי לגרום לחשבון האינסטגרם שלך להיראות יותר מקצועי.

איזה תמונות כדאי לפרסם בעת קידום באינסטגרם לקליניקות?

באופן כללי, עליך לפרסם תמונות המציגות את השירות הרפואי, הרופאים והצוות. תמונות אלה צריכות לנסות לספר סיפורים על המתרחש בזמן הטיפולים ואיך הם עוזרים למטופלים. קליניקות רבות משתמשות בתמונות שלהן כדי להציג את “מאחורי הקלעים.”

הצגה של מה שקורה מאחורי הקלעים יכולה לסייע במעורבות ומועילה עבור קידום באינסטגרם לקליניקות. אתה יכול גם להציג את המרפאה שלך ואת החדרים שבהם המטופלים שלך יקבלו טיפול. האם קיבלת ציוד חדש או שיפצת מחדש חדר? נושאים אלה מספקים גם פוסטים מעולים.

ממה חשוב להימנע בעת פרסום באינסטגרם למרכז רפואי?

הימנע מפוסטים טכניים או פרסומיים מדי. העוקבים שלך לא רוצים שתמכור להם בצורה כל כך ישירה, ואם הם לא מבינים על מה אתה מדבר, הם הולכים לעבור למשהו אחר. בעת פרסום באינסטגרם למרכז רפואי עליך להימנע גם מפרסום כל דבר שקשור למטופלים ללא הסכמתם המפורשת.

זכור שלא לפרסם שום דבר גרפי מדי בדף האינסטגרם שלך. מישהו שעבר נקע יהיה בסדר; מישהו שמדמם בשפה, כנראה לא מתאים לפוסט שיווקי.

כיצד ליצור פוסט עבור פרסום באינסטגרם לרופא

בדומה לטוויטר, אפשר להשתמש ב- hashtags כדי להבחין ביעילות הפוסטים שלך באינסטגרם. Hashtags עוזרים לקטלג את הפוסטים שלך לפי נושאים. יש רופאים המשתמשים ב- hashtags (#) בתיאורים שלהם, בעוד שאחרים מציגים מילים הקשורות לפוסט בתחתית. שניהם קבילים כל עוד זה לא מוגזם. בפוסטים רבים אין יותר מחמישה hashtags.

האם יש כלים שיכולים להקל על קידום באינסטגרם למרכז רפואי ?

רבים מהפוסטים שבהם אתה משתמש באינסטגרם יכולים לשמש גם בפייסבוק, טוויטר ולינקדאין. ישנם כלים רבים המאפשרים לנסח פוסט אחד ולהפיץ אותו בכל הערוצים בו זמנית, במקום להיכנס למדיה אחת בכל פעם כדי לפרסם את התמונות שלך. עם זאת, אתה מאבד חלק מהפונקציות הזמינות באפליקציית אינסטגרם, כמו היכולת להציב פריסות של תמונות ולהשתמש בפילטרים.

אינסטגרם נותנת לך הזדמנות מדהימה להתחבר למטופלים שלך ולבנות קהל עוקב נאמן. ככל שאתה מעורב באופן פעיל יותר בחשבון האינסטגרם שלך, כך גדל הסיכוי שהעוקבים שלך יתחברו אליך. בהשוואה לערוצי מדיה חברתית אחרים, אתה יכול ליצור קשר אישי יותר עם העוקבים שלך. אם זה במסגרת תקציב השיווק שלך, יש בפלטפורמה הזו גם אפשרויות פרסום שאתה יכול לנצל כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך ללידים נוספים. בעוד שהצמיחה בפלטפורמות המדיות החברתיות האחרות מתחילה להאט, אינסטגרם ממשיכה לצמוח בקצב קבוע. התחל כבר היום כדי להגדיל את מספר המטופלים שלך.

טיפ זהב: שאתה משווק למטופלים שלך חשוב מאוד שיהיה מי שיחזור לפניות במהירות ויעילות על מנת לשמור על איכות הפנייה וכך למנוע מצב שהלקוח הפוטנציאלי שלך בסוף בחר ברופא אחר, לקריאה נוספת אודות השירותי המזכירה האישית שלנו אשר חוזרת לפניות שלכם וכמובן עם זמינות מלאה גם לשיחות הנכנסות אליכם למרפאה.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?