קידום אתר לרופא שיניים

האם ידעתם שרופאי שיניים המשקיעים ונותנים עדיפות לשיווק דיגיטלי נוטים להחזר  ROI (החזר על השקעה) חיובי יותר? או שרוב בני הדור הצעיר נותנים אמון קודם כל במדיה החברתית כשמדובר בקבלת החלטות הרכישה שלהם?

תוסיפו לזה את העובדה שכמעט לכל אדם יש סמארטפון בבעלותו, ותוכלו לראות מדוע שיווק דיגיטלי בכלל וקידום לרופא שיניים בפרט כל כך חיוני לעסק שלכם.

כרופא שיניים, אתה זקוק לזרם קבוע של מטופלים חדשים על מנת להצליח לשרוד ולהנות מהחזר השקעה חיובי. המשמעות היא למשוך לקוחות חדשים מכל דמוגרפיה. ובזמנים אלו, בהם מרפאות שיניים מנהלות תחרות עזה על מטופלים, פרסום לרופא שיניים באינטרנט הופך חיוני עוד יותר.

כיצד שיווק דיגיטלי יכול לעזור למרפאת השיניים שלך

כאשר דור האלף הופך במהירות לדור שיקבל את כל ההחלטות הבריאותיות למשפחה, שיווק באינטרנט חשוב מאי פעם. אנשים אלה מחזיקים בסמארטפונים ומשתמשים בהם כל יום כמקור העיקרי שלהם לתקשורת עם העולם. זה כולל אינטראקציה עם ספקי שירותי בריאות כמו רופא השיניים שלהם או אורתודנט.

אפילו בתוך האוכלוסייה היותר מבוגרת, שיווק באינטרנט הוא העדשה דרכה אנשים רואים את העולם. כשמדובר במציאת רופא שיניים משפחתי חדש, איתור אורתודנט מכובד באזור, קריאת ביקורות של שירותי טיפולי שיניים ותזמון פגישות, האינטרנט הוא כלי המפתח.

מכיוון שכך, כרופאי שיניים עליכם להבין שהאינטרנט הוא מה שמניע את הלקוחות. כדי להצליח, אם כן, עליך להיות מוכר וניתן להשיג זאת באמצעות אסטרטגיות שיווק באינטרנט משלך שתאפשר לך להרוויח ולשגשג. 

היום יש מספר פלטפורמות עבור קידום לרופא שיניים באינטרנט, החשובות במבניהן הן גוגל ופייסבוק. 

SEO: אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש או קידום אתרים במנועי חיפוש הוא הדרך המרכזית עבור קידום בגוגל לרופא שיניים.

כשמישהו חדש באזורכם מחפש בגוגל “רופאי שיניים + העיר שלך” בזמן שהם מחפשים רופא שיניים משפחתי חדש, מה שצץ קודם הוא כנראה מה שהוא הולך ללחוץ עליו ובהכרח יתקשר לקביעת פגישה.

אינך רוצה שהאתר שיופיע ראשון יהיה האתר של מרפאת השיניים שלך? בעזרת SEO אנו גורמים לזה לקרות.

PPC: תשלום לפי קליק

תשלום לפי קליק זאת דרך מעולה עבור פרסום בגוגל לרופא שיניים, והיא מצוינת במטרה למשוך מטופלים חדשים. באמצעות PPC של גוגל אדוורדס, המודעה שלך מופיעה רק בפני אנשים שמזינים מילות מפתח וביטויים שנבחרו במיוחד לתעשייה ולמיקום שלך.

ישנם יתרונות רבים למודל פרסום זה. כלומר, תחויב בגין המודעות שלך רק כאשר מישהו לוחץ על אחת מהן כדי לגלות עניין בעסק שלך. בנוסף, אתה חופשי להגדיר את התקציב היומי המקסימלי שלך.

שיווק תוכן

שיווק תוכן כולל את כל התוכן באתר האינטרנט שלך ובפלטפורמות המדיה החברתית, כמו גם דוא”ל שיווקי, פוסטים בבלוגים ופרסומות ליצירת לידים.
זה כולל גם מדיה דיגיטלית כגון תמונות, וידאו ומדיה אחרת.

הגישות הטובות ביותר לשיווק תוכן צופות את צרכי הקהל שלך, פונות ומושכות מטופלים פוטנציאליים ומחנכות ומיידעות מטופלים קיימים.
הכל קשור להשפעה על הקהל שלך ולגרום ללקוחות לשנות את התנהגותם באמצעות תוכן איכותי ושימושי. אנו מבצעים זאת באמצעות מחקר קפדני, יצירת תכנים יעילה ומסירה אפקטיבית לקהל היעד שלך.

שיווק ברשתות חברתיות

כרופא שיניים המחפש להגדיל את בסיס המטופלים שלך, אתה צריך להיות במקום בו מטופלים פוטנציאליים מסתובבים. ועבור כמעט כל דמוגרפיה זה אומר פלטפורמות מדיה חברתית שחשובות לאנשים, בעיקר פייסבוק. אי אפשר להגזים בהשפעתה של המדיה החברתית וביעילות של קידום בפייסבוק לרופא שיניים.

עם זאת, אין די בלהיות נוכח במדיה החברתית – יש יותר מדי אפשרויות עבור פרסום בפייסבוק לרופא שיניים מכדי לא לנצל אותן. בנוסף לבניית פרופיל במדיה החברתית והקמפיינים שלך, חשוב גם לתקשר באופן קבוע ויעיל עם לקוחות, לענות על שאלותיהם כשנכנסים ולעדכן חדשות ואירועים על בסיס יומי. אנו נעזור לך עם כל אלה ועוד כדי שנוכחות המדיה החברתית שלך תהיה אופטימלית לחלוטין ועובדת עבורך.

מיטוב המרות

ניתן לתאר את אופטימיזציית ההמרות כמערכת השואפת להניע מבקרים רבים יותר לאתר שלך, ובהמשך להמיר אותם למטופלים משלמים. בסופו של דבר, העבודה נועדה לגרום לאתר שלך לעבוד קשה יותר עבורך ולהפוך את המאמצים השיווקיים שלך ליעילים יותר גם באופן מקוון.

אנו מתאימים אסטרטגיות עבורך שיהיו יעילות במטרה להגדיל את מספר האנשים המבקרים באתר האינטרנט שלך ובפלטפורמות המדיה החברתית. המשמעות היא הגדלת המרות – יותר מטופלים שפונים אליך לקבלת שירות ויותר תשואה על ההשקעות שלך.

לא בטוח מה אתה מחפש? אין בעיה – אנחנו יכולים לעזור!

מטרת הליבה שלנו היא לספק את שירותי השיווק באינטרנט הטובים ביותר ללקוחותינו. אנו עושים זאת באמצעות שירות לקוחות מעולה, אסטרטגיות שיווק איכותיות עם תוצאות מוכחות, ויכולת להסתגל במהירות וביעילות למגמות המשתנות של שיווק באינטרנט. הדברים אף פעם לא נשארים אותו דבר כשמדובר בשיווק מקוון, ואתה יכול לסמוך עלינו שנצפה מראש את השינויים הללו ונפעל בהתאם בכדי להשיג תוצאות מיטביות עבור מרפאת השיניים שלך.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?