קידום באינטרנט לרופאים

קידום באינטרנט לרופאים יכול להישמע מוזר, אבל עם הצמיחה האדירה של משתמשי האינטרנט, שיווק דיגיטלי נחוץ בימינו בכל תחום.

ישנן אסטרטגיות שיווק מקוונות שונות עבור רופאים שניתן לתכנן באמצעות מחקר מעמיק. תחום הרפואה עובר שינויים רבים כמעט כל יום, טיפולים וטכנולוגיות חדשות מפותחות כל הזמן, והאינטרנט הוא פלטפורמה אופטימלית עבור עדכון הציבור ושיווק למטופלים פוטנציאליים.

קידום לרופאים באינטרנט הוא אכן צד שיווקי מאוד חשוב, אבל זה עשוי להיות משימה מפחידה לפעמים. קידום רופא באינטרנט צריך להיות מספיק טוב כדי שמטופלים ימצאו אותו אמין מספיק כדי לבקר אצלו. יש הרבה מאוד רופאים בתחרות ועליך להצליח להתבלט מעל כולם.

יש מספר דרכים לקדם את האתר שלכם באינטרנט שאתם יכולים להיעזר בהם:

בניית אתר קל לניווט

אם אתה מתכנן להיות נוכח ברשת אז זה הדבר הבסיסי שחייב להיות לאתר שלך. שיווק דיגיטלי וקידום באינטרנט ללא אתר אינטרנט זה בלתי אפשרי. אז כן, בנה אתר שיהיה ידידותי למשתמש כך שכל מה שהמטופל מחפש הוא יוכל למצוא במהירות. בין אם זה לקבוע פגישה, לקרוא בבלוג או לדעת על מצבים רפואיים שונים. הפוך את האתר שלך למקום יעיל ושימושי.

אתה רוצה שהכל יהיה גלוי כבר בדף הבית, מעבר לכל קטגוריה בלחיצה אחת ופרטי קשר כמו כתובת וטלפון במקום בולט לעין.

שיווק בדואר האלקטרוני

שיווק במייל הוא הדרך החדשה לחלק פליירים בעידן הדיגיטלי.

המטופלים זקוקים תמיד למידע וחוות דעת. ושיווק בדוא”ל הוא הכלי הטוב ביותר ליידע אותם על דברים שונים. כמה זה טוב אם מטופל ימצא פיסת מידע ישירות בתיבת הדואר הנכנס מבלי שיצטרך אפילו לחפש אותו? תכנון עלוני דוא”ל פעמיים בשבוע יכול לצבור תוצאות טובות לרופא או למרכז הרפואי.

הכוח של פייסבוק

המדיה חברתית היא המפתח לקידום כל מותג או פנים. אם רופא פעיל במדיה החברתית ומצליח ליצור רושם טוב על הקהל, יש סיכויים גדולים לקבל המלצות. פייסבוק מקלה על הרופאים לשתף מידע עם המטופלים.

הפק סרטונים משלך

הרופאים תמיד עסוקים בגלל לוחות הזמנים של העבודה שלהם. אבל כדי שיהיה להם מוניטין טוב וערך נקוב בשוק, עליהם להשתמש בטקטיקות כאלה. צור סרטונים מעניינים ואינפורמטיביים. הקהל בימינו פונה לתוכן חזותי, אז תן להם את זה. אם למשל, כירורג אורתופדי ידבר על בריאות העצם וישתף את הקהל עם המומחיות שלו, הקהל ימצא את זה מעניין.

 עודדו ביקורות של מטופלים

המשוב של המטופלים נותן הרבה. זה עוזר בבניית אמון בקרב המטופלים. זהו מנהג מקובל של כולם לשאול על רופא מסוים לפני שהם מבקרים אצלו. כך שאם כרופא אתה מסוגל להפיק את הביקורות מהמטופלים שלך ולהכניס אותם לאתר, אז המטופלים הפוטנציאליים יוכלו לקרוא ולהחליט מה לעשות.

כמו כן, הקלטת וידיאו של הביקורות יכולה ליצור השפעה עוצמתית על הקהל. אם המטופלים שלך מוכנים לעמוד מול המצלמה ולשתף את החוויה שלהם, אתה פשוט צריך לצלם את הסרטון ולהניח אותו באתר שלך או ב- YouTube או בכל ערוץ מדיה חברתית.

מודעות תשלום פר קליק

אם כרופא אתה מודאג מחשיפת האתר שלך לאנשים המתאימים להמרה, אתה יכול לסמוך על מודעות בתשלום לפי קליק של גוגל. זה מאפשר לך להציג מודעות רק למי שמשתמש במילות המפתח שבחרת. זה מאפשר לך להימנע מהציבור הרחב ולהתמקד באנשים המתאימים.

הקפד להשתמש בביטויים ובמונחי החיפוש בהם המטופלים שלך ישתמשו במהלך החיפוש.

כתוב בלוגים באופן קבוע

הבלוג משמש כגשר בינך למטופלים שלך. כתיבת בלוגים על בסיס קבוע יכולה לעזור להגדיל את כמות המטופלים. צור תוכן שמשתמשים רוצים לקרוא והם ישתפו. כתיבת בלוגים אינה חייבת להתמקד בכתיבה של משהו מסוים, אתה יכול לכתוב ולעדכן את הגולשים לגבי הפיתוח האחרון בתחום המומחיות שלך.

קידום אתרים

בניית אתר אינטרנט זה לא מספיק. אם אתה רוצה שהרבה אנשים יחשפו לאתר שלך ולשירות שאתה מציע יש צורך בקידום אתרים.

קידום האתר שלך בתוצאות החיפוש יאפשר לך להגדיל את הנראות של האתר שלך ולחשוף אותו ליותר לקוחות פוטנציאליים. בקידום אתר של רופא או מרכז רפואי חשוב גם להתמקד בנתח הקהל הנכון, בין אם זה על ידי קידום מקומי לפי אזור גאוגרפי או לפי סוג השירות הרפואי.

לסיכום- קידום באינטרנט לרופאים מצריך שילוב של הרבה פרמטרים

קידום באינטרנט למרכז רפואי או לרופא יהיה יעיל כאשר כל הקריטריונים לעיל משולבים יחדיו. שיווק בית חולים או מוסד רפואי הוא שונה מקידום לרופא באינטרנט. כך שהאסטרטגיות נבדלות גם כאן. לכן, עם כל הפרמטרים לעיל, אם יבוצעו בצורה ראויה, המרפאה שלך תתפוס את תשומת הלב של הקהל ותתחיל לקבל לידים טובים.

בימינו, השיווק הדיגיטלי לרופאים וקידום באינטרנט הפכו לחובה. הרופאים תמיד לחוצים בזמן, אז תוכל להיעזר בסוכנות שיווק דיגיטלית טובה. סוכנויות אלה מיטיבות ביצירת אסטרטגיות שיווק מקוונות לרופאים.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?