קידום אורגני למנתח פלסטי

כ-70% מהגולשים באינטרנט דיווחו כי חיפשו באינטרנט מידע בריאותי בשנה האחרונה. ויותר ממחצית מהצרכנים אומרים שתכני המדיה החברתית ככל הנראה ישפיעו על בחירתם במרכז הרפואי. קריאה של הערות וביקורות במדיה החברתית ישפיעו על תהליך קבלת החלטות הרכישה של כשני שליש מהצרכנים.

האם למרפאת הכירורגיה הפלסטית שלך יש חשבון במדיה חברתית? כמה מהר אתה מגיב לשאלות של מטופלים פוטנציאליים? איך אתה מגיב כשאתה מקבל ביקורת שלילית? איך נראה אתר האינטרנט שלך – האם אתה משתמש ב- SEO ו- PPC כדי להפיק תנועה רבה יותר לדף שלך? מה לגבי בלוגים ושיתוף מידע לאופטימיזציה של המרות?

איך שיווק דיגיטלי עוזר לקידום אורגני  למנתח פלסטי

אם אינך מנצל את המגמות החדשות והמתקדמות ביותר של שיווק דיגיטלי, אתה מפסיד נתח ענק של השוק. אם התחלת לפרסם את המרפאה שלך לפני הרבה שנים, ייתכן שאתה עדיין לא מודע לחלוטין לאופן שבו הדור הנוכחי עבר לחלוטין לעולם הדיגיטלי.

למעשה, כיום, רק חלק קטן מהמנתחים הפלסטיים מסתמכים על אמצעי שיווק מסורתיים כדי למשוך מטופלים חדשים. לאן נעלם תקציב השיווק שלהם? זה הוקצה לחלוטין לאסטרטגיות פרסום דיגיטליות.

כיום, כל השיווק הוא דיגיטלי, מכיוון ששיווק דיגיטלי עובד. היום פרסום למנתח פלסטי חייב לכלול אסטרטגיות שיווק אלו, מכיוון שבלעדיהן הוא לא יצליח לשרוד. 

אנו יכולים לעזור לך להמיר ולבצע אופטימיזציה של שיווק המרפאה הכירורגית שלך למיקוד דיגיטלי. עם הניסיון והידע שלנו, אנו נעביר תנועה לאתר האינטרנט שלך, נמיר את המבקרים ועוקבי המדיה החברתית למטופלים וניתן לך תמורה נראית להשקעות השיווק שלך.

שיווק דיגיטלי יכול להעלות את ההמרות במרפאה שלך

כמנתח פלסטי, יצירת לידים ומיטוב המרות הם המטרות העיקריות שלך. אתה זקוק לזרם קבוע של מטופלים נכנסים כדי להישאר על המסלול ולהמשיך להשיג רווחים.

אבל האינטרנט גדול ורחב. כדי למשוך לקוחות במרחב הגלובלי הזה, אתה זקוק לאסטרטגיות מרוכזות עם תוצאות מוכחות.

ראשית, שיווק דיגיטלי – כמו כל שיווק – פירושו להכיר את הקהל שלכם. איזה סוג של מטופלים אתה רוצה יותר? איפה אתה רואה את הצמיחה הגדולה ביותר שלך בהכנסות? כל הגורמים הללו ויותר משפיעים אם מאמצי השיווק שלך יהיו פוריים או לשווא.

יש היום מספר אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עובר מנתחים פלסטיים, רובן עוסקות בקידום בגוגל ופרסום בפייסבוק, שתי הפלטפורמות העיקריות על מנת להגיע לקהל היעד שלך ולחשוף את האתר שלך למטופלים פוטנציאליים.

SEO: אופטימיזציה למנועי חיפוש

קידום בגוגל למנתח פלסטי עוסק ברובו ב- SEO. SEO או קידום אתרים עוסק בחיפוש אחר מה מחפשים המטופלים הפוטנציאליים – אנו מכנים מילות חיפוש אלו מילות מפתח, ואנו משתמשים בהן כדי לייעל את התוכן שלך. עם מילות מפתח המוצגות באופן אסטרטגי בתוכן שלך, אנו נוביל מבקרים לאתר שלך ומשם נעבוד כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים.

יש עוד הרבה פרמטרים נוספים שאפשר לשפר באתר שלך על מנת לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל ולחשוף אותו ליותר מטופלים פוטנציאליים.

PPC: תשלום לפי קליק

בדרך כלל עבור פרסום בגוגל למנתח פלסטי נשתמש במודעות תשלום לפי קליק. מודעות אלו מהוות אסטרטגיית פרסום סבירה ויעילה במיוחד. עם PPC של גוגל אדוורדס, מילות מפתח וביטויים ספציפיים הקשורים לתעשייה שלך יעלו את המודעות של הכירורגיה שלך לצוץ בחיפושים של אנשים. אתה משלם רק עבור שירות זה כאשר מישהו מגלה עניין במרפאה שלך ולוחץ על המודעה שלך.

שיווק תוכן

התוכן הוא כל מה שמוצג בנוכחות המקוונת שלך: תוכן האתר שלך, פוסטים בבלוגים, מאמרים משותפים, מיילים, ספרים אלקטרוניים ומדריכים אלקטרוניים, סרטונים, תמונות, פוסטים במדיה החברתית ועוד. רוב המשווקים המצליחים ביותר הם בעלי אסטרטגיה מתוכננת ומוקפדת לתוכן שלהם. השווה את זה למשווקי התוכן הכי פחות מצליחים – לרובם אין כלל אסטרטגיה מתועדת. אנו נעזור לך ליצור את האסטרטגיה המושלמת למרפאה שלך, כדי לייעל את התוכן שלך ולהניע תנועה לאתר שלך.

שיווק ברשתות חברתיות

כפי שנאמר בתחילת עמוד זה, המדיה החברתית היא זו שמניעה מסלול גדול של גולשים באינטרנט המחפשים ניתוחים פלסטיים. קידום בפייסבוק למנתח פלסטי, משמעותו היא שאתה לא רק צריך להיות נוכח במדיה חברתית, אלא שאתה צריך להיות פעיל שם – להשיב לדאגות ולשאלות של מטופלים בזמן, לפרסם מאמרים ופרסומי בלוג באופן קבוע, ולהשתמש בחשבונות שלך כדי ליצור קשרים מבוססים עם העוקבים שלך.

אתה יכול גם להשתמש במגוון אפשרויות הפרסום שיש לפייסבוק. פרסום בפייסבוק למנתח פלסטי מאפשר לך להתמקד בנתח קהל ייעודי ללא הרבה מאמץ. 

מיטוב המרות

המטרה העיקרית של השיווק הדיגיטלי היא לגרום למשתמשים באינטרנט למצוא אותך ברשת. אבל אז, כמובן, אתה צריך שהם יעברו לאתר האינטרנט שלך. בשלב הבא אתה רוצה שהם יקבעו פגישה להתייעצות או יבקרו במרפאה באופן אישי, ולבסוף יבחרו בשירותים שלך. זהו מיטוב המרות. המיקוד הוא בהמרת מבקרים לאתר שלך ובסופו של דבר המרתם ללקוחות משלמים.

כיצד השירותים שלנו יכולים לעזור לך?

לקבלת הערכה של אסטרטגיות השיווק הנוכחיות של המרפאה שלך וההצעות שלנו לגבי מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור, אנא פנה אלינו. אנו רוצים להבין טוב יותר את האתגרים שעומדים בפניך ובאילו תחומים אתה מחפש לשפר.

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?