פרסום בפייסבוק לרופאים

להיות פעיל במדיה החברתית – פייסבוק פירושו שההזדמנויות שלך לפיתוח עסקי משתפרות משמעותית.

שיווק מוצלח באינטרנט לרופאים מושג באמצעות מדיה חברתית, שהוכיחה את יעילותה בשיפור חוויית קידום אתרים. הקישורים מהרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, יכולים לספק תוצאות SEO משמעותיות לאתר האינטרנט שלך, בעיקר מכיוון שהם מכובדים בעיני גוגל.

מה המטרה המרכזית בפרסום בפייסבוק לרופא?

פרופילי מדיה חברתית מביאים הרבה תכונות שתוכלו ליהנות מהן. פייסבוק, המדיה החברתית הגדולה ביותר מאפשרת לכם לשתף פוסטים על תחום המומחיות שלכם ובנוסף לכך תוכלו ליצור קשר עם מטופלים פוטנציאליים וזה לא הכל.

מומלץ מאוד ליצור חשבונות מדיה חברתית ולפרסם עליהם באופן קבוע מכיוון שזו הדרך לפגוש את היתרונות של שיווק דיגיטלי לרופאים.

כל רופא זקוק לאסטרטגיה שיווקית בפייסבוק – אך יש דרך נכונה ודרך שגויה לנהל פרסום בפייסבוק לרופא.

למה דווקא קידום בפייסבוק לרופאים?

העובדה שפייסבוק היא אפיק שיווקי חשוב זה לא בדיוק ידיעה חדשה – מיליוני המשתמשים של הפלטפורמה וכמות ההכנסות שמקבלת פייסבוק מהמודעות אומרים הכל.

אבל בתחום הרפואה, קידום בפייסבוק לרופאים יכול להיות אתגר אמיתי. אם אתה שוקל להשקיע בשיווק בפייסבוק לצורך המרפאה שלך או רוצה לחדש את הגישה הנוכחית שלך, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את המורכבות של הנושא.

איך לבצע נכון פרסום בפייסבוק לרופאים

בתוך הקהילה הרפואית, השימוש בחשבון פייסבוק אישי לייצוג העבודה שלך לרוב נתפס כלא מקצועי – תרצה לבנות דף חברה רשמי שישמש הערוץ העיקרי שלך לאינטראקציה ומעורבות ברשת.

להלן מספר טיפים ספציפיים עבור פרסום בפייסבוק לרופאים שיעזרו להגביר את היעילות של הדף שלך:

הפוך את פרטי הקשר שלך ברורים וקלים לאיתור: הקפד לכלול את מספר הטלפון שלך, שעות הפעילות האופייניות, כתובת וקישור לאתר הראשי שלך, בדיוק כמו בדף “צור קשר” באתר שלך.

כלול תמונות וסרטונים: משתמשי פייסבוק מעדיפים תוכן מבוסס חזותית. הקפד לספק תמונות וסרטונים משכנעים המדגישים את השירותים והמומחיות הכללית שלך בתחומך.

קריאות לפעולה הינן המפתח: המטרה העיקרית של הדף שלך היא לגרום למטופלים לבקר באתר האינטרנט שלך ו / או להתקשר ישירות למרפאה. וודא שאתה נותן להם המון הזדמנויות לעשות זאת על ידי הצבת הקישורים ברורים ונראים לעין.

מה היתרונות בפרסום בפייסבוק לקליניקות

נכון להיום, פייסבוק נותרה המובילה הבלתי מעורערת בכל פלטפורמות המדיה החברתית. לפייסבוק יש יותר ממיליארד ביקורים בחודש, ורוב האוכלוסייה בכל הגילאים הם משתמשים פעילים. ותאמינו או לא, עדיין ישנם רופאים רבים שלא מנצלים את הפלטפורמה.

  1. הרשמה לפייסבוק היא חינם. אלא אם כן היא משמשת לפרסום – אך זאת גם הטבה נוספת, ניתן להשתמש בה לפרסום.
  2. פייסבוק מפגישה קהלים ממוקדים. על ידי פנייה לקבוצות מסוימות אתה יכול לפנות לקהל היעד האידיאלי שלך ללא מאמץ.
  3. פייסבוק מרחיבה את שמכם ואת המותג שלכם.
  4. פייסבוק יכולה להגביר את הנראות שלך במנועי חיפוש.
  5. פייסבוק יכולה ליצור לידים.

עם כל האמור, פרסום בפייסבוק לקליניקות אפילו לא צריך להיות שאלה, זה חובה.

ניהול דף חברה מאפשר גם קידום בפייסבוק לקליניקות

לא רק שפייסבוק הפכה לחלק אינטגראלי בקמפיין הפרסום של כל קליניקה, היא מהווה כעת ערוץ שירות לקוחות מרכזי, ומקום לפגישה עם מטופלים במקום בו הם מבלים חלק ניכר מזמנם.

קידום בפייסבוק לקליניקות מתאפשר בזכות ביקורות והמלצות של מטופלים. רוב המטופלים משתמשים בביקורות מקוונות כצעד העיקרי שלהם בהערכת ובחירת רופא חדש. פייסבוק מעניקה לקליניקות שלל דרכים למקסם את סיפורי ההצלחה של מטופליהם על מנת להניע תנועה רבה יותר.

מה חשוב לעשות בשביל פרסום בפייסבוק למרכז רפואי

התחל ליצור תוכן

לפני שתתחיל לקדם או להזמין אנשים לדף, תרצה לוודא שהוא מכיל מגוון של תוכן מעניין. פרסום בפייסבוק למרכז רפואי כולל פוסטים טובים בפייסבוק שמכילים בדרך כלל אלמנט חזותי כמו תמונה. אם אתה כולל טקסט, נסה לשמור עליו קצר ונוח לקריאה.

דרך טובה לפתור בעיה זו היא להשתמש בפוסטים בפייסבוק לקידום תוכן ארוך יותר באתר הראשי של המרכז הרפואי, כמו בלוג או ראיון. גישה זו מגיעה עם היתרון הנוסף של שליחת תנועה מוסמכת יותר לאתר שלך, שם יש סיכוי מוגבר להמרה.

קידום בפייסבוק למרכז רפואי על ידי התמקדות בקהל יעד

התחל להגדיל את בסיס העוקבים שלך – הזמן מטופלים, עמיתים וחברים נוכחים לעשות לייק כך שיהיה לך בסיס יציב של עוקבים. שיתוף נרחב יותר של הדף שלך יאפשר קידום בפייסבוק של המרכז הרפואי לקהל רחב יותר וליותר מטופלים פוטנציאליים.

אתה יכול גם להצטרף ולהתחיל לפרסם בקבוצות פייסבוק המורכבות ברובם מדמוגרפיה של מטופל היעד שלך, רק וודא שאתה לא מפרסם יתר על המידה – להיתקל ב”ספאם “ככל הנראה יזיק יותר מיועיל.

השקעה בפרסום בפייסבוק לקידום רופא

אם אתה רוצה לקדם את האסטרטגיה השיווקית שלך בפייסבוק לשלב הבא, עליך לשקול השקעה בפרסום בפייסבוק. פלטפורמת המודעות המתקדמת של פייסבוק מאפשרת קידום רופא על ידי פרסום ממוקד על סמך מידע דמוגרפי כמו גיל, מין, אתניות וכו’.

כמובן שהחזר ROI חיובי דורש קמפיין שתוכנן, מיושם ומנוהל באופן פעיל. ממש כמו גוגל, המטרה העיקרית של פייסבוק היא לספק חוויה חיובית למשתמשים שלה, כך שהיא מעדכנת כל העת את האלגוריתמים והיכולות שלה בהתאם למשוב המשתמשים.

חשוב מאוד שיהיה מישהו במרפאה שלכם אשר תפקידו לחזור לפניות הנכנסות במהירות וביעילות במידה ועדיין אין לכם מישהו כזה תוכלו לקרוא אודות שירותי המזכירה הרפואית שלנו באתר “MedAds”

אולי פספסת משהו:
אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים:
פתח צ'אט
1
לשיחת ייעוץ ללא עלות 💬
היי👋
איך אפשר לעזור?