כל שירות באשר הוא זקוק לשיווק וזאת על מנת להגיע אל קהל היעד הנכון, ולהנגשת התכנים והשירות אל אותו קהל יעד ומאחר שמרפאות שמתמחות בכל אשר יעלה על דעתן זקוקות לתוכן שיווקי ראוי. מרפאות פרטיות וציבוריות דרושות בנגישות רבה והכוונת הלקוח אל עבר היעד המדויק עבורו כמו כל חברה, משרד וחנות שנמצאים באינטרנט. ופה אנחנו נכנסים לתמונה – כל מה שרציתם לדעת על תוכן שיווקי למרפאות במאמר הבא.

מה האלמנטים החשובים לתוכן שיווקי למרפאה

תוכן שיווקי הוא בעצם מאגר של מידע הכולל מאמרים ובהם תוכן רלוונטי בנושא בו החברה מתעסקת, כמובן שכשמדובר במרפאות הנושא יכלול את כל המידע הרלוונטי עבור תחום העיסוק של המרפאה המדוברת. תוכן שיווקי יכול להיות מופץ בכל תחום תקשורתי אפשרי כגון טלוויזיה, אינטרנט ורדיו בין אם מדובר במרפאת שיניים, מרפאת אף אוזן גרון, מרפאת אורתופדיה ועוד.

איפה משיגים תוכן שיווקי טוב למרפאות

ישנן מספר לא מבוטל של חברות פרסום שמספקות שירות תוכן שיווקי ברמה כזו או אחרת, הטובות מביניהן הן אלו שמביאות את כמות הצופים והגולשים הגדולה ביותר אך עם זאת כדאי לדעת שתוכן שיווקי טוב מורכב משלושה אלמנטים:

  1. תוכן אמין

    חוק מספר אחת הוא תוכן אמין. תוכן אמין משמעו תוכן שמעוגן במציאות ולא מוזן ממידע אינטרנטי גרידא. לרוב, כשמדובר בתוכן שיווקי למרפאות יועסקו בכתיבת התוכן עובדים שמגיעים בדרך כזו או אחרת מעולם הרפואה, בין אם מדובר במזכירים או מזכירות רפואיות, רופאים או רופאות, אחים או אחיות.
  2. קידום אורגני

    קידום אורגני הוא חשוב מאחר ובלעדיו לא יהיו מספיק צפיות באתר המרפאה שלכם וכאשר אין מספיק צפיות אין מספיק לקוחות פוטנציאליים. קידום אורגני נעשה לרוב על ידי מאמרי תוכן עם מילות מפתח מתאימות שיקפיצו את האתר של המרפאה שלכם לראש הרשימה בגוגל.
  3. תוכן מובן

    תוכן אמין הוא אמנם החוק מספר אחת אך אם התוכן האמין שלכם גדוש בכל מיני מונחים רופאיים שאינם נגישים ומובנים הסבירות היא שהיאוש יגבר על הגולש והוא יחלוף על פני האתר שלכם בלי להתעמק בו ובלי כמובן לבקש את שירות המרפאה שלכם. תמיד צריך למצוא איזון בין אמינות מוחלטת ושליטה בכל השפה הרפואית ובין הצורך הלא פחות חשוב להיות מובנים ונגישים לאלו שמעוניינים בשירותכם.

לסיכום, תוכן שיווקי למרפאות הוא הכרח בימינו, כאשר מכל מקום צצה מרפאה חדשה. בעזרתו תוכלו להגיע לראש רשימת הצפיות ברשת וכך להבטיח קהל לקוחות נרחב.

חברתנו מתמחה בכתיבת תוכן איכותי למרפאות וע”פ כל העקרונות הכתיבה הנכונה ומותאמים ל SEO (קידום אורגני) שיבדלו את איכות התוכן באתר שלכם משאר המתחרים, ניתן גם להזמין תוכן לרשתות החברתיות.

מעוניינים בכתיבת תוכן למרפאה שלכם?

כתיבת תוכן החל מ- 16 אג’ למילה, תוכלו להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שלחו בווצאפ
MedAds Medical Performance

MedAds Medical Performance

מגדילים את המחזור למרפאות בכ-30%
תוך 6 חודשים או פחות.

יכול להיות גם מעניין בשבילך (:

רופא מעתיק כתיבה תוכן מדף נייר למחשב נייד
תוכן שיווקי למרפאות
ספטמבר 9, 2020

כל שירות באשר הוא זקוק לשיווק וזאת על מנת להגיע אל קהל היעד הנכון, ולהנגשת התכנים והשירות אל...

צילומים לחדשות של אישיות במצלמת וידאו מתקדמת
ניהול יחסי ציבור לרופאים
אוגוסט 17, 2020

ניהול יחסי ציבור לרופאים ומרכזים רפואיים תוכן עניינים: ניהול יחסי ציבור לרופאים מדוע זה חשוב? עם התפתחותו של...

יד לוחצת יד ומחשב ומסמכים באמצע
ניהול מוניטין
אוגוסט 17, 2020

ניהול מוניטין לרופאים תוכן עניינים: ניהול מוניטין ברשת והדחקת תוצאות שליליות לרופאים יכולות להיות סיבות רבות לכך שחולים...

נשמח לשמוע את דעתך על מאמר:
גלילה למעלה
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את מחזור ההכנסות של המרפאה שלך?
מלא את הפרטים: