שיווק ממומן לרופאים

ב-MedAds תמצאו אנשי קידום ממומן (PPC) מהטובים ביותר שקיימים בשוק המומחים בשיווק ממומן לרופאים .

קמפיינרים שחיים את עולם הרפואה והדיגיטל, כאלו שמתרגשים מכל פנייה חדשה שאנו יוצרים ללקוחות שלנו.

אנשי ה-PPC שלנו ינהלו לכם קמפיינים ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם), ברשת החיפוש (גוגל) וברשת המדיה (GDN), וכמובן יקדמו את התוכן שלכם באתרים המובילים ביותר.

כל זאת במטרה אחת – לייצר לכם פניות איכותיות שמתורגמות ללקוחות במרפאה.

תוכן עניינים
קידום ממומן

קידום אתרים בתחום הרפואה יכול להיות מאוד מאתגר. הרבה פעמים קשה לדעת מאיפה להתחיל וכאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני, התהליך יכול לקחת הרבה מאוד זמן עד לקבלת תוצאות טובות והפקת רווחים. לכן, הרבה פעמים פרסום ממומן לרופאים הוא אחד הדרכים להתחיל את קידום האתר שלך על מנת להגיע לתוצאות מיידיות וכנקודת התחלה לביסוס קידום אורגני.

מה הכוונה? קידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות הוא דרך יעילה מאוד להגדיל את הנוכחות שלך במנועי חיפוש ולמשוך תנועה מאוד ממוקדת לאתר שלך.
עבור קליניקות ומרכזים רפואיים פרסום ממומן מאפשר להכפיל את הנראות שלהם ולהשיג תוצאות שיווק מהירות יותר לעומת קידום SEO.

מה אפשר להשיג בעזרת פרסום ממומן לרופא?

ישנן סיבות רבות לשלב פרסום ממומן באסטרטגיות השיווק באינטרנט שלך. אלה רק חלק מהיתרונות שפרסום ממומן במנועי חיפוש יכול להביא לקליניקה שלך:

קבלת תנועה מאוד איכותית לאתר שלך

אחד העקרונות הבסיסיים בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הוא למשוך את המשתמשים הנכונים לדפי הנחיתה שלך. פרסום ממומן במנועי חיפוש יעיל מאוד במשיכת תשומת לב המשתמשים וביצירת קליקים בכך שהוא מאפשר למשתמשים לסנן על סמך המילים שהם מבקשים. זה מבטיח שהתנועה תהיה מורכבת מאנשים המעוניינים בשירות הרפואי שאתה מציע.

חשיפת האתר שלך לקהל רחב

הצבת האתר שלך בראש תוצאות החיפוש של גוגל היא דרך נהדרת להשיג נראות עבור השם שלך. הצגת הדף שלך מלכתחילה תאפשר למשתמש לשייך אותו לצורך שהוא מחפש לפתור. גם אם הם לא לוחצים על הדף.

ניתוח המרות

מודעות Google מציעות כל מיני כלים למדידת המרות ובכך מבטיטה שהמודעות שלך באמת אפקטיביות.

שמירה על התקציב

לפרסום ממומן לרופאים במנועי חיפוש יש אפשרות להתאים את התקציב לצרכים שלך בכל עת. אינך זקוק להשקעה ראשונית גדולה, כך שהיא מתאימה גם לקליניקות של אדם יחיד ולמרכזים רפואיים קטנים.

מה היתרונות בפרסום ממומן לקליניקות?

אין ספק, שפרסום במנועי חיפוש הוא כלי רב עוצמה ומתאים כמעט לכל סוגי המותגים. כדי להעריך מתי ואיך לכלול אותו, חשוב להבין מה היתרונות והחסרונות בו.

אחד היתרונות המרכזיים הוא  שהכלי מאוד מדיד. כלים כמו GoogleAds מעניקים לך דוחות מפורטים במיוחד על התפתחות הקמפיין שלך, כך שתוכל תמיד לדעת מה קורה עם המודעות שלך. בנוסף, תוכל לנצל את האינטגרציה עם גוגל אנליטיקס כדי שהכל יהיה מבוקר כראוי.

פרסום (PPC (pay per click: צורת תשלום זאת מאפשרת לך לשלם רק אם תקבל תוצאות. אתה יכול לשלוט בכל עת על התקציב היומי המרבי שאתה מוכן להשקיע, כמו גם על העלות המקסימלית לקליק שאתה יכול לשלם. בדרך זו אתה מוודא שהקמפיין רווחי בכל המקרים.

מהירות: טכניקות אחרות כמו קידום אתרים או שיווק תוכן, הן אמנם אפקטיביות אך יותר איטיות. פרסום ממומן במנועי חיפוש מאפשר לך להשיג תוצאות מהירות וגדולות יחסית.

בהישג יד לכולם: מאחר וההשקעה התקציבית היא מאוד גמישה וניתנת לשינויים, פתרון זה עובד הן עבור מרכזיים רפואיים גדולים והן עבור קליניקות קטנות ובינוניות. כולם מתחרים בתנאים שווים ב”מאבק” כדי להגיע לעמדות הראשונות עבור מילות המפתח.

פילוח: לבסוף, נקודה חזקה נוספת של כלי זה היא אפשרויות הפילוח הגדולות שלו. על ידי התמקדות במילות מפתח תוכל להגיע לציבור שמעוניין בך באופן אקטיבי. 

חסרונות בפרסום ממומן לרופאים

אמנם ראינו שלפרסום ממון יכולים להיות הרבה יתרונות במיוחד לרופאים שאין להם הרבה זמן פנוי להתעסק בקידום אורגני והם זקוקים לתוצאות מהירות ואיכותיות. אבל, גם לפרסום ממומן יש מגבלות שחשוב להיות מודעים אליהם:

עלות גבוהה יותר לטווח הארוך: אם כבר מדברים בבירור, פרסום ממומן עובד כמובן רק כל עוד אתה משלם. למרות שלאורך זמן תוכל לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלך ולהפחית את העלויות, תצטרך להמשיך לשלם עבור כל אחד מהביקורים שאתה מקבל.

רמת תחרות גבוהה: פרסום ממומן במנועי החיפוש ובפרט בגוגל הפך פופולרי מאוד ויש הרבה מאוד קליניקות ומרכזים רפואיים שמתחרים כדי למקם את עצמם בתוצאות החיפוש של אותן מילות מפתח. תחרות זו גורמת לעלייה במחירים ולעיתים זה יכול להיות קשה להשיג החזר ROI טוב.

יכול להיחשב כהפרעה: שלא כמו דרכי שיווק אחרים כמו פרסום מקורי, פרסום ממומן במנועי החיפוש פירושו לפלוש לחלל המשתמש עם תוכן שהוא לא דרש. 

לכן בדרך כלל קידום אתרים לא מתמקד רק בצורה אחת של קידום, אלא משלב גם קידום אורגני וגם קידום ממומן.

טיפ אחרון: פרסום ממומן למרכז רפואי דורש ידע וניסיון 

היתרון של פרסום ממומן הוא שאתה יכול למקם את האתר שלך בעמודים הראשונים במקום בולט בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מיידית לעומת קידום אורגני (SEO).
 עם זאת, הופעת האתר היא רק חלק מהתהליך. עליך ליצור מודעה שלא רק מובילה לקליקים, אלא למכירות ולמטופלים חדשים או לכל תוצאה שתחפש. אם אינך יודע מה אתה עושה, אתה עלול לכתוב מודעה שאנשים נמשכים אליה ולוחצים עליה, אבל אינך מפיק ממנה מכירות או מטופלים. מכיוון שאתה משלם עבור כל קליק וקליקים יכולים להצטבר במהירות, אתה יכול להפסיד כסף.

חשוב גם בכל התהליך הזה שהיו לך אנשי מכירות שחוזרים במהירות לתיאום הפגישות, וסוגרים אותן. 

לכן, גם פרסום ממומן למרכז רפואי יכול לדרוש ניסיון של אנשי מקצוע בקידום אתרים המתמחים באתרים מתחום הרפואה שיוכלו לעזור לך ליצור מודעות אפקטיביות.

חשוב לדעת שגם קידום ממומן צריך לנהל נכון גם אם הוא כבר עובד לכם מנהלי השיווק שלנו יוכלו להגיע אליכם למרפאה ולדאוג שכל המנגנון האוטומטי שלכם לקבלת הפניות עובד ורץ כמו שצריך במידה ולא הם יוכלו להטמיע ולסייע לכם בניהול תהליכי השיווק במרפאה שלכם.

רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים: