עסק יציב ורווחי זה עסק שיודע למכור בצורה טובה.
בזמן שבעולם העסקי זה כבר ברור מאליו, בעולם הרפואה תחום המכירות נשאר קצת מאחור.
מרבית המרפאות מתקשות לנהל את מערך קביעת הפגישות שלהם בצורה מכירתית וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.
MedAds מפעילה מוקד מכירות למרפאות In-House שישמח מאוד לחזור לך לפניות, לבצע מעקבים ולקבוע פגישות ייעוץ ביומן שלך למטופלים חדשים וקיימים כאחד.
בין אם מדובר בפגישות ייעוץ בתשלום מראש, בתשלום במרפאה או ללא עלות כלל.
מוקד המכירות יזניק את המרפאה שלך לשלב הבא ויתאם לך עד פי 3 יותר פגישות ביומן.
מעגל השגת מטופלים מתחיל במציאת מטופלים חדשים באמצעות פרסום ממומן של המרפאה שלך וממשיך להתקדם עם שמירתם כלקוחות הנאמנים שלך, וממשיך לגדול עם קבלת מספר רב יותר של מטופלים חדשים המופנים על ידי המטופלים המאושרים הקיימים שלך שאולי גם הגיעו בעזרת (קידום האתר שלך בגוגל), וכן הלאה.
הדלק שממשיך לסובב מעגל זה כדי להשיג יותר מטופלים נגזר מהיכולת שלך לספק חוויה יוצאת דופן למטופלים. בלי היכולת הזאת, אינך יכול למשוך מטופלים חדשים למרפאה שלך כדי לאפשר את התפתחותה.
על מנת לספק חווית מטופל יוצאת דופן, תחילה עליך להבין את ציפיות המטופלים שלך ולהתבלט, היבט זה קשור יותר ליכולות שלך כאיש מקצוע. אך פרט לכך, תצטרך גם לשווק את עצמך להגברת האמון והביטחון בקרב המטופלים הקיימים שלך באופן שיועיל גם בהגדלת המלצות המטופלים עבורך.
כאיש מקצוע בתחום הרפואה או הבריאות, רוב הסיכויים שיש לך מרפאה עסוקה ומשגשגת, והטלפונים מצלצלים ללא הפסקה בכל שעות היממה. לא משנה כמה מזכירות רפואיות יש לך שעונות לטלפונים, זה אף פעם לא מספיק. זה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל כך הרבה מטופלים ושיחות טלפון – וזה פשוט לא אפשרי שהמשרד שלך יהיה פתוח כל הזמן, כולל לילות, סופי שבוע, חגים, במזג אוויר גרוע ובמקרי חירום בלתי צפויים אחרים.
כאן אנחנו נכנסים. כשמדובר במענה לשיחות טלפון של מטופלים בזהירות וברגישות, אנו מציעים שירות מוקד טלפוני לרופאים בו נענה 24/7, 365 יום בשנה. אנו רוצים להיות הבחירה המובילה שלך לשירות מוקד מכירות טלפוני לרופאים. מפעילי שירותי המענה הרפואיים המקצועיים שלנו יכולים לטפל בכל הצרכים שלך הקשורים למענה טלפוני, החל משיחות פשוטות של מטופלים וכלה במצבי חירום רפואיים מלאים. פקידי הקבלה הרפואיים הווירטואליים שלנו הם בעלי הכשרה גבוהה, אינטליגנטים, ידידותיים, רהוטים ומוכנים למלא את דרישות הטלפון הספציפיות שלך. אנחנו לא צריכים לספר לך כמה זה חשוב וקריטי עבורך, כספק שירותי בריאות, לענות לשיחות טלפון, לקחת הודעות ולהחזיר את השיחות בצורה הכי מתוזמנת.
האנשים שלנו הם רגישים, ערניים, קשובים ומודעים לייחודיות המרפאה שלך ולמטופליה. כל אחד מנציגי שירות המענה הרפואי שלנו מיומן ובעל ניסיון בכל הקשור לדקויות הכרוכות בתקשורת עם מטופלים.
שירות המענה הרפואי שלנו הוא אמין וזמין תמיד. עבור איש מקצוע רפואי עסוק, אין כמו שקט נפשי שמקורו בעבודה עם ספק שירות אמין שמעריך טכנולוגיה מאובטחת ועדכנית. כספק אנו רואים במערכות טכנולוגיות, בעיבוד השיחות ובמשך זמן השיחה כחלקים חשובים ובלתי נפרדים בשירות ומטפלים בכולם ברצינות רבה בכל זמן שאנו מבצעים את חווית שירות המענה הטלפוני שאנו מספקים.
ברור שמקצוע הרפואה הוא אחד התובעניים ביותר, וכל היבט בעבודה של רופאים הוא קריטי. זה כולל את הטלפונים העמוסים שלהם. הרופאים מעדיפים להשתמש בשירותי מענה רפואי מכיוון שמדובר בהקצאת משאבים חכמה; הן מבחינת משאבי אנוש והן בהשקעת משאבים כלכליים.
בין אם הרופא מטפל סולו, או חלק ממרכז או קליניקה של קבוצת רופאים, כל שיחת טלפון חשובה. התוצאה של מרפאה משגשגת היא טלפונים עמוסים מאוד, שכל אחד מהם חשוב לרופא וגם למתקשר. אבל ניהול מערכת מענה לשיחות זה נטל כבד הדורש זמן ותשומת לב. כאשר יש מחסור באנשי צוות כדי לענות כראוי לטלפונים העמוסים, ייתכן והרופא יצטרך להתמודד עם בחירות קשות. בין אם זה להקצות אנשים מצוותי תמיכה רפואיים שיסייעו בכיסוי מוקד המענה לשיחות, או גיוס עובדים חדשים.
עם זאת, אסטרטגיה חכמה היא לאפשר לשירות מענה רפואי מקצועי לנהל את שירותי המענה לשיחות אשר משחרר את צוות התמיכה הרפואית, חוסך כסף בשכירה של אנשים נוספים מהבית, וכן מאפשר מתן שירותי מענה רפואי מעולים ללקוחות.
יש מימד נוסף בגללו רופאים מעדיפים לשתף פעולה עם שירות מענה רפואי כמו מוקד טלפוני. המוקדנים המקצועיים והמיומנים מאוד מסוגלים לתת זמן ותשומת לב לכל מתקשר ואינם מוסחים על ידי שפע הפעולות שמתרחשות במרפאות והרופאים המקיפים את צוות המשרד במרפאה.
אם אתה מסתכל על זה מנקודת המבט של המתקשרים, עדיפות תשומת הלב, הסבלנות והדאגה הבלתי מחולקת שמקבל המתקשר מהמוקדנים הרפואיים היא הרבה יותר עדיפה. מוקדנים המתמחים בשירותי מענה רפואיים העובדים במוקד, מגנים על פרטיות המתקשר והם רגישים לאופי של כל שיחה בין אם מדובר בשיחות שגרתיות או בשיחות חירום. על ידי שימוש בשירות מענה רפואי כמו מוקד טלפוני לרופאים, רופאים לעולם לא יאבדו מטופלים שמגיעים דרך הקידום הממומן של המרפאה וכן חשוב להם המענה המהיר לבעיה על מנת לא להפסיד את הליד או ינתבו שוב שיחות שלא כראוי.
בנוסף, על ידי היעזרות במוקדנים המתמחים בשירותי מענה רפואיים וגם עברו הסמכה כאנשי מכירות, יש היבט חיובי נוסף בבחירת הרופא לעבוד איתם.
המוקדנים שלנו גם יודעים לבצע טלמיטינג לרופאים. בשיטה זאת מטרת השיחה היא לתאם פגישה עם המטופל הפוטנציאלי.
אמנם שיטה זאת נחשבת כשיטה אגרסיבית ברפואה אבל עם אנשי המכירות הנכונים שטובים בעבודתם, שיטת שיווק זאת יכולה דווקא להועיל לרופאים ולהגדיל את הפעילות שלהם במרפאות ואת כמות הפגישות המתואמות עבורם.
יתרון נוסף בעבודה עם מוקד טלפוני לרופאים, הוא שרופאים מעדיפים גם להשתמש בשירות מענה רפואי מסיבות מעשיות מאוד. הם יכולים להשיג זמינות 24/7. על ידי שימוש במוקד טלפוני, רופא יכול להיות תמיד ניתן להשגה וזה מספק שקט נפשי אדיר הן למטופלים והן לרופאים המייעצים.