בניית אתרים לרופאים

אנו בונים אתרים מעוצבים ואיכותיים, רספונסיביים, מאובטחים והכל על בסיס וורדפרס (WordPress)

כמובן האתרים שאנחנו בונים הינם מותאמים בצורה האופטימלית ביותר לקידום אורגני בגוגל.
הניסיון הרב שצברנו בבניית אתרים בתחום הרפואה מאפשר לנו להעניק מוצר איכותי ללקוח עם דגש על עיצוב וחווית משתמש נעימה לקהל הציבור הרחב.

לאורך התהליך נשלחות סקיצות ועיצובים ללקוח והכל מתנהל בשיתוף פעולה צמוד עד ליצירת אתר המשקף את רוח המרפאה בצורה הטובה ביותר.

תוכן עניינים
בניית אתרים לרופאים

היום המלצות ממטופלים הן כבר לא מספיקות.

רופאים שאין להם נוכחות באינטרנט באמצעות פרסום ממומן הן בעיקרון בלתי נראים עבור רוב מהטופלים הפוטנציאליים. לקוח תמיד יבחר ברופא שיש לו אתר אונליין על פני רופא שאין לו. גם אם יש לך אתר, השאלה היא אם הוא טוב מספיק כדי להביס את המתחרים שלך?

בניית אתר לרופא אינה רק בניית אתר מקצועי שיהווה מתווך בין הלקוחות לרופא, אלא גם בניית אתר תדמית לרופא. האתר שלך הוא הפנים שלך ברשת והוא קובע את הרושם והתדמית הראשונים שהלקוחות שלך מקבלים.

חשוב לשים דבר גם אם יש לך את המקדם אתרים הכי טוב בעולם ואת המשווקים הכי טובים בכל הפלטפורמות שום דבר מזה לא שווה אם האתר שלך לא מספיק מקצועי ולא נראה טוב שזה מה שהופך אותו לפחות ממיר משמעותית.

מה הופך בניית אתרים בתחום הרפואה לייחודי?

בניית אתרים לקליניקות או למרכזים רפואיים דורשת ממעצב של האתר לשים דגש מיוחד על דברים מסוימים. אמנם כפי שתראו אותם פרמטרים חשובים גם בתחומים אחרים, אך אין ספק שבבניית אתרים בתחום הרפואה, הם חשובים עוד יותר, והם יקבעו את היכולת של האתר שלכם למלא את מטרתו.

אתר שימושי שנותן תמיכה למטופלים

בניית אתרים למרכזים רפואיים וקליניקות אמור לשרת מטרה אחת מרכזית והיא תמיכה במטופלים. בין אם זה במטופלים פוטנציאליים או במטופלים קיימים. בעוד שהמטרה הזאת כמובן חשובה בכל אתר היא מקבלת חשיבות מוגברת באתרים מתחום הרפואה. מטופל פוטנציאלי או מטופל קיים תמיד יתחילו את החיפוש אחר מידע באתר שלך. לכן, האתר שלך צריך להקפיד בזהירות לשמש מטופלים קיימים וגם מטופלים פוטנציאליים.

איך אפשר לעשות זאת? מינימליזם.

התשובה אמנם פשוטה, אבל לפעמים בפועל קשה ליישם. בתחום הרפואה יש הרבה מאוד מידע שחשוב לדעת. הרבה טפסים שיש למלא, הרבה אפשריות טיפול ואם מדובר במרכז רפואי גם יש הרבה רופאים לבחור מהם. לכן, בבניה ועיצוב אתר לפעמים קשה לבחור איזה מידע חשוב להכניס בדף הבית ועל מה כדאי לוותר.

כמובן בכל תהליך בניית האתר שלכם אתם מקבלים מאיתנו ייעוץ מלא על מנת שהאתר שלכם יהיה מותאם בצורה אופטימלית למנוע החיפוש של גוגל על מנת שתוכל לקדם את האתר (SEO)

הקו המנחה הוא כמובן להתמקד ולשמור רק את התכנים החשובים ביותר שייתנו מענה למטופלים חדשים ומטופלים קיימים כאחד. כך שדף הבית כולל רק את התוכן המינימלי הנחוץ ומאפשר לגולש למצוא מידע בקלות, מבלי ללכת לאיבוד בים של מידע.

תוכן באיכות גבוהה

כל מי שהתעסק ומתעסק בבניית אתרים יודע שתוכן מהווה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהיעילות של האתר. לא רק שהתוכן חשוב בלתאר ולהסביר את המוצר או השירות של העסק, הוא גם חשוב בקידום האתר במנועי החיפוש. 

הרבה אתרים מוסיפים הרבה מאוד תוכן לאתר שלהם על מנת לקדם אותו והרבה מהתוכן הזה הוא לא מאוד איכותי. אמנם ייתכן שהשיטה הזאת תעבוד בתחומים מסוימים, אך בבניית אתרים בתחום הרפואה התוכן חייב להיות איכותי. 

הסיבה לכך, היא שהתוכן שאתם שמים באתר מהווה מקור ידע למטופלים שלכם והוא לא משמש רק עבור קידום האתר. אם תשימו תוכן לא איכותי לא רק התדמית שלכם בעיני המטופלים תרד, יש סיכוי שהתוכן הזה ישפיע לרעה על קידום האתר שלכם, שכן גוגל ומנועי חיפוש אחרים שמים דגש על איכות התוכן באתרים מתחום הרפואה.

הרבה מהאתרים בתחום הרפואה כוללים גם כתיבת בלוגים של רופאים בנושאים שונים. המטרה כאן היא בעצם לתת לרופא פלטפורמה לתת למטופלים שלו באופן יותר ממוקד את מה שהם זקוקים לו. 

מה הכוונה? יש הרבה אתרים המתעסקים באותו תחום רפואי, בין אם פלסטיקה, אורתופדיה או אונקולוגיה. לכן על מנת להפוך את התוכן שלהם לייחודי הם מכניסים את טביעת האצבע הייחודית של הרופאים. 

זאת בעצם אסטרטגיית תוכן ממוקדת ללקוח. אתם יכולים לפרסם פוסטים עם עדכונים ופיתוחים אחרונים מהתחום שלכם, או פוסטים יותר אישיים שנוגעים לפן הרגשי המתלווה עם הטיפול הרפואי. כאן התוכן של הפוסט הוא לא העיקר אלא העובדה שהרופא שלהם הוא מקצועי ואנושי ויודע מה המטופלים שלו צריכים.

כמו כן, תוכן ממוקד יותר מהבלוגים עוזר גם בקידום האתר שלכם. התוכן הממוקד בו אתם משתמשים לרוב במילות מפתח וביטויים רלוונטיים שהלקוחות שלכם משתמשים בהם, יאפשר לאתר שלכם להיות מדורג יותר גבוה.

תוכן באיכות גבוהה, מלבד העובדה שהוא מספק מידע חשוב למטופלים מגביר את אמינות הרופא ומהווה הוכחה למקצועיות שלו. ולכן, פרמטר זה הוא כל כך חשוב בעיצוב אתר תדמית לרופא.

חווית משתמש ידידותית

זה לא במקרה שהרבה מהאתרים של רופאים מאוד דומים אחד לשני. בבניית אתרים לקליניקות, העיצוב תמיד צריך להיות מרגיע וניטרלי. 

הסיבה לכך, היא שעיצוב מרגיע ומקצועי יעזור ללקוחות להרגיש יותר בנוח בעת השימוש בו. 

נוחות היא הרגש החשוב ביותר שאתר רפואי צריך להעביר. אחרי הכל, המטופלים שלך צריכים לבטוח בך בבריאותם ובגופם. אם לא תגרום להם להרגיש בנוח ככל האפשר, הם יפנו למישהו שכן. כך שאם האתר הרפואי שלך צריך למשוך מטופלים חדשים, הוא אמור לשדר נוחות בכל רמה של עיצוב ופונקציונליות כאחד.

הרבה מהמטופלים נכנסים לאתר גם דרך הנייד ולכן, חשוב שהאתר שלך יהיה מותאם לנייד ויאפשר חווית משתמש נוחה וקלה לא פחות גם דרך הניידים.

לסיכום, בניית אתרים בתחום הרפואה מצריכה ידע, עיצוב ותכנון מראש על מנת שהאתר יצליח למלא את המטרה לשמה הוא הוקם.
לכן, חשוב להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בבניית אתרים לקליניקות ומרכזים רפואיים.
בנוסף, גם אנשי הפרסום שלנו ומנהלי השיווק שלנו יוכלו לעבור על האתר שלכם ולתת לכם את הטיפים והשיפורים המשמעותיים להגדלת אחוז ההמרה של האתר, כמובן ללא עלות מצידכם (כלול בעלות בניית האתר)

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!
רוצה להתייעץ?

רוצה לקבל פרטים כיצד אנו יכולים להגדיל את כמות המטופלים במרפאה שלך?

מלא/י את הפרטים: